Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Echt wel.
Weet je: ik krijg altijd een raar gevoel in mijn buik als ik jaren 80 site sen of programma's zie.
Tis toch dat deel van je waar je in opgegroeit bent. ( als je net als ronf de 30 bent )
Ik vraag me wel eens ag of 16-18 jarige van nu er zo ook over een jaar of 15 over denken......
Origineel geplaatst door bambamstudio
....zucht......

Origineel geplaatst door Arveyman
Arg ja ik ben ook 30 arrgg.....
Tja het blijft leuk he. Net als die LCD spelletjes van toen! Werelds. Ik denk dat het wel anders is als je in de jaren 90 opgegroeid bent, veel meer technologie (computers) enzo.. maja dat geld natuurlijk ook voor ons want stel dat je in de jaren 60 was opgegroeid.. love&peace!
Origineel geplaatst door oli303
De 90ies rule, man... The Prodigy/Super Mario/Mortal Kombat/The Simpsons/...

Er is wel een verschil tussen het decennium dat de dingen begonnen (en totaal onbekent waren) en het decennium dat de grijze massa ze leerde kennen...Origineel geplaatst door Arveyman
ehh ga is even na in welk decennium deze dingen die je opnoemt zijn begonnen??.. Juist!
![]()
![]()
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Wally Badarou ( Massive sampelde hiervan...en een absolute must voor synthfreaks)
Chief Inspector is wel een