Sander02
Gepokt en gemazeld
Hoi,
Heb sinds kort een motu 828MKII fw aan m'n PC hangen, werkt verder helemaal perfect, op 1 ding na..
Voorheen had ik een 2408MKII en kon ik i.c.m. Cool edit pro 2 mono routen naar alle 8 outputs of inputs, dit krijg ik niet voor elkaar met de 828 :confused:
Enige opties die ik krijg bij "Playback" en "Recording" devices zijn :
- Main outs
- Phones
- Analog
- SPDIF
- ADAT
Maar niet :
Analog 1/2
Analog 3/4
...
Dit is voor mij echt onhandig aangezien ik vaak met de multi-tracker wilde gaan werken in CP2
Iemand enig idee ?? Met de Cuemix console kom ik ook al niet verder.
In Cubase krijg ik de 8 outs wel tevoorschijn, maar dan moet ik in de Device setup telkens zelf een nieuwe Bus aanmaken met Analog 1/2 | 3/4 | etc wat ook opzich wel irritant is, waarom staan ze niet gewoon standaard in de lijst ??
Heb sinds kort een motu 828MKII fw aan m'n PC hangen, werkt verder helemaal perfect, op 1 ding na..
Voorheen had ik een 2408MKII en kon ik i.c.m. Cool edit pro 2 mono routen naar alle 8 outputs of inputs, dit krijg ik niet voor elkaar met de 828 :confused:
Enige opties die ik krijg bij "Playback" en "Recording" devices zijn :
- Main outs
- Phones
- Analog
- SPDIF
- ADAT
Maar niet :
Analog 1/2
Analog 3/4
...
Dit is voor mij echt onhandig aangezien ik vaak met de multi-tracker wilde gaan werken in CP2
Iemand enig idee ?? Met de Cuemix console kom ik ook al niet verder.In Cubase krijg ik de 8 outs wel tevoorschijn, maar dan moet ik in de Device setup telkens zelf een nieuwe Bus aanmaken met Analog 1/2 | 3/4 | etc wat ook opzich wel irritant is, waarom staan ze niet gewoon standaard in de lijst ??
dacht ik.. 't is me nog steeds niet gelukt, heb ook geen idee wat het verder nog kan zijn.