En over talent; lekker boeiend of je talent hebt. Niet alle sporters zijn topsporters. Ik doe het voor mijn eigen plezier en daar gaat het om. Het is natuurlijk fijn dat er mensen zijn die het goed vinden en dat je het zelfs kan verkopen, maar uiteindelijk is het mijn hobby.
Helemaal mee eens. Met talent bedoelde ik meer dat hetgene dat je maakt jezelf een goed gevoel geeft, voor de rest hoeft niet per se iemand anders het leuk te vinden. Maar als je loopt te kloten en maar niets uit je spullen krijgt waar je blij van wordt, dan kun je jezelf er bij neerleggen dat je geen talent hebt en beter iets anders kunt doen.
Zo is dat bij mij met fotografie gegaan bijvoorbeeld: ik had een goede spiegelreflex camera, een paar mooie lenzen en alle theorie in mijn achterzak, maar het lukte me maar niet om foto's te maken die ik zelf mooi vond. Op een gegeven moment moet je je er dan maar bij neerleggen dat het niets wordt, en uiteindelijk heb ik dus maar gewoon een digitale ixus automaat gekocht en maak ik alleen nog maar 'kiekjes'.

.