Stabby
Ouwe rot
Ik vroeg me af of dit bestaat: een midi-keyboard met ingebouwde arpegiator? Die op de Microkorg is een beetje beperkt. Zou wel leuk zijn als ik dit kan oplossen en tegelijkertijd over normale toetsen beschik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De MicroX stuurt de arpeggio's door via MIDI. Maak ik zelf gebruik van....
Dingen als de Korg X50 en microX hebben ook wel een arp (of twee), maar ik weet niet of deze die ook daadwerkelijk doorsturen via midi.
![]()

De arps die ik tot nu toe van Yamaha heb gezien vond ik niet echt fantastisch - ze beschouwen het naar mijn ervaring wat te veel als "voorgeprogrammeerde melodien" (waarvan ze uiteraard zoveel mogelijk presets moeten hebben - dan kunnen ze met nog een hoog getal showen). Daar is natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar mijns inziens moet het meer zijn dan dat. 
Thanks, maar ik ga toch geen synth halen enkel voor de arpegiator
Ik zie net dat de KX controllers van Yamaha een arpegiator hebben, maar die kosten €299 voor 49 toetsen. Misschien maar eens doorsparen dan![]()
Ik vroeg me af of dit bestaat: een midi-keyboard met ingebouwde arpegiator? Die op de Microkorg is een beetje beperkt. Zou wel leuk zijn als ik dit kan oplossen en tegelijkertijd over normale toetsen beschik.
Quasimidi Cyber 6 kan dit en meer,maar die zie je haast nooit..