Weet ik (heb er 4). Ik doelde op het schuifjes systeem dat bij de PX2000 (heb er 1) wel parallel kan en bij de PX3000 niet.
Overigens ben ik niet zo kapot van die schuifjes. Als je na lang denken je patchbay layout gecustomized hebt en het ding terug in je rack schuift wil er nog wel eens eentje verschuiven. Kom je natuurlijk pas achter als de boel helemaal aangesloten zit. Ik denk dat ik niet meer in de hemel welkom ben.
Joh, dacht je dat daar de organisatie vlekkeloos verloopt? Het 'Meverdoemme' schijnt er niet van de lucht te zijn!
Eigenlijk lijkt het me handig om eens een thread te maken waarin PatchBay gebruikers uitleggen hoe en waarom ze iets op een bepaalde wijze aangesloten hebben. Volgens mij erg leerzaam.
Het grootste nadeel van die Behringer bays vind ik dat je verschillende groepen hebt in die schakkelingen, terwijl bij de Neutrix 24 Slots beschikbaar zijn, dus dan laat je nooit iets ongebruikt, of zie ik dat verkeerd?
Edit: ik zie dat verkeerd: alle 24 Slots zijn in normal-half normale-through te zetten, al vind ik dat Behringer het wel wat omslachtig uitlegd (gewoon de verantwoordelijkheid van je eigen fouten bij de ander leggen
Omdat mijn PX3000 geen split functie heeft heb ik maar besloten om een TS naar 2x TS kabel te kopen...
Mijn volgende patchbay zal wel een Neutrik worden, want als ik de handleiding van dat ding lees ben je toch iets flexibeler dan met de Behringer.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.