Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door nick nova
Laatst viel ik nog bijna over een mini...
Origineel geplaatst door sh101
ik vraag me toch af ondanks dat de naam moog erop staat waarom dat ding zo ontzettend veel geld moet kosten,voor een monofone

Origineel geplaatst door marce
Sh101 - Waarom zo duur??????
Nostalgie , naam , goede filter , eigen klank , prachtige uitvoering (hout) ,uniek in zijn soort , veel gevraagt en gezocht, alle grote namen (artiesten) hebben er één ,enz enz enz .................................
Maar toch is hij veel te duur voor hetgene hij maar te bieden heeft.
Groetjes,
marcE
Er is maar 1 MiniMoog - en die bestaat nog in vele versies ook. En den nieuwe is gewoon een vervolg op de mini - kan gewoon wat meer - en is moderner. Beide zijn NIET te vergelijken met andere analoge bakken. Daar ben ik na meer dan 25 jaar spelen op die dingen achter gekomen. Elke anologe bak is specifiek en het is maar net welk geluid je mooi vind. ik vind Mini gewoon het einde (als synth en ook de meisjes die mini dragen).
Of gewoon iets goedkoer nemen met een ander geluid wat je ook mooi vind - het gat tenslotte om de lol. Mensen die prof muziekmaken spelen de juiste noten - en dat is muziek. Een dure synth is steeds meer voor de heb en de geluidjes. Dat is leuk. En daarnaast kan je er muziek mee maken. Nog leuker.