2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ET gaf ons internet om ons bewustzijn sterk en snel te laten groeien.. om een bestaan te gaan lijden dat anders is dan de huidige situatie geleid door macht en geld.

kijk zo leert een mens nog eens wat
DANK ET !!
et_bandaids_560x330_msdettt_ec038_h.jpg
]

ik stel voor dat de mensen gaan proberen om de komende 4000 jaar te overleven , op een prettige , sociale en verstandige manier. al was het maar om aan de lijve alle zonnewendingen te kunnen meemaken

Als morgen de halve wereld bevolking jou gaat vertellen dat de zon nog maar 24hr te branden heeft raak jij waarschijnlijk ook in paniek, lijkt mij een beetje zonde van die laatste 24hr mocht het daadwerkelijk gebeuren.
In de laatste 24 uur voor de ompoling hoop ik, inderdaad ipv te panikeren, mij te goed te doen aan mijn vouw, mijn inmiddels aangelegde voorraad drugs en natuurlijk om mijn laatste kutnummer te synthetiseren :D

Voor alle zekerheid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Omkering_van_het_aardmagnetisch_veld .

Altijd weer die kwaadaardige leuteraars die met quasi-wetenschappelijke kletspraat goedgelovige mensen de stuipen op het lijf jagen... op de brandstapel ermee!

naast alle "feitelijkheden" heb je ok nog s te maken met interpretatie he
net zo goed zijn feiten ook weer afhankelijk van de bril waarmee je naar de wereld kijkt
het einde van de wereld kan met een beetje goede wil vanalles betekenen
iedereen die roept dat het allemaal kul is is net zo narrowminded als zij die roepen dat het geen kul is..
gewoon de dingen in het juiste perspectief zien, en ipv andere opvattingen verwerpen ze juist allemaal omarmen en verder maar afwachten hoe t loopt :D
dus
gewoon lekker muziek maken

doet me denken aan die slimme amerikanen die gigantische schotels hebben gebouwd en dan overtuigd te zijn dat ze levende wezens gevonden hebben, maar later blijkt dat ze gewoon in China naar de radio zaten te luisteren.

Vet man... T-shirts...

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2011-04-17 at 2.27.58 AM.png
    Screen shot 2011-04-17 at 2.27.58 AM.png
    188,6 KB · Bekeken: 101
Fucking nonsence allemaal die 2012 shite

ET gaf ons internet om ons bewustzijn sterk en snel te laten groeien.. om een bestaan te gaan lijden dat anders is dan de huidige situatie geleid door macht en geld.
mmm, interestink...

ET+AWB+leader.jpg

ek het die internet aan die mense gegee om hul bewussyn sterk en vinnig te laat groei :D

Overigens gaan die verhalen over 2012 al vanaf 1998 (waarschijnlijk nog eerder) de ronde op internet, en ze worden steeds erger, spectaculairder en vooral dommer. Het begon allemaal vrij "rustig", men wist niet wat er ging gebeuren, maar er ging iniedergeval iets gebeuren! Hede ten dage gaan er de wildste theorieen de ronde, bijvoorbeeld: dat er UFO's naar de aarde komen om ons te helpen of te vernietigen, dat de anti-christ komt en de apocalypse plaats vindt, of de mens evolueert spiritueel naar een hoger "level" en in het ergste geval hebben ze alles maar samengevoegd tot een groot sprookjesachtig doomsday complot waar men totaal geen ENKEL bewijs voor heeft.

Wat mij betreft mag dat 2012 verhaal direct de prullenbak in, wederom heeft de grote domme onnadenkende massa weer iets "spannends" verpest.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back