2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Khadaffi blablablablabla

-edit-

Wacht, deze thread ging over de polar-shift..

Ehm.. ik kan niet wachten! :okdan:

angstig zijn is wat dat betreft gewoon een vrije keuze... je zoekt het op, grijp het met beide handen aan of je laat het links ende rechts liggen...
iedereen kan zeggen wat ie wil net zo goed als dat anderen die dingen weer zouden kunnen filteren...

Sommige mensen kunnen het gewoon niet goed filteren omwille van allerlei persoonlijke redenen, zo kun je sekte achtige praktijken verwachten en in het ergste geval (oke mischien ietwat overdreven) een beetje van die Jim Jones en Jonestown achtige situaties krijgen.

is triest idd maar sommige mensen willen dat pad nou eenmaal bewandelen...
dat zijn vaak lege mensen met een laag zelfbeeld die alle verantwoordelijk uit handen geven en denken dat ze op 1 of andere manier gered kunnen worden of dat een quasi charismatisch figuur (big brother) het wel ff voor hun opknapt en daar willen ze dan graag wat (veel) van hunzelf voor inleveren (met alle gevolgen van dien)...

een dictator bijv. komt ook niet zomaar aan de macht, die is op een voetstuk geplaatst door een hele hoop mensen (in z'n eentje was hem dat nooit gelukt)...

ik zie al dat major hostage nog duidelijk niet toe is aan deze geestelijk evolutionaire tijd hehe
wat zit je nou weer te schoppen man
je verwijt de wereld altijd wat je zelf doet, dom gefixeerd vast blijven zitten in je eigen denkwereldje en met veel energie alles verwerpen wat je ook maar enigzins een ruimere blik op de dingen zou kunnen geven..
maar van mij krijg je een troostende trillingsverhogende knuffel zodat ZELFS een jonge puberale ziel als jij misschien nog wel s de kans aangrijpt om mee te gaan richting een harmonieuzere manier van leven8o

ik zie al dat major hostage nog duidelijk niet toe is aan deze geestelijk evolutionaire tijd hehe
wat zit je nou weer te schoppen man
je verwijt de wereld altijd wat je zelf doet, dom gefixeerd vast blijven zitten in je eigen denkwereldje en met veel energie alles verwerpen wat je ook maar enigzins een ruimere blik op de dingen zou kunnen geven..
maar van mij krijg je een troostende trillingsverhogende knuffel zodat ZELFS een jonge puberale ziel als jij misschien nog wel s de kans aangrijpt om mee te gaan richting een harmonieuzere manier van leven8o

Zeg, zou jij niet eens heel snel voor jezelf gaan spreken? Je weet niets van mij en oordeelt aan de hand van een paar forum posts. Jij denk echt dat ik ook zo in het echt ben he? Kom je toch mooi bedrogen uit.

Jij zit zelf een beetje vast denk ik, met je kop in je eigen achterste dan wel, want je denkt altijd maar weer dat je alles weet en altijd maar in de positie bent om andere op hun plek te zetten, maar je bent eigenlijk gewoon net zo'n grote nobody als de rest hier Fjoesz.

Nogmaals, je denkt DAT je mij kent, maar je weet echt helemaal niets over mij.

oh en Fjoesz, doe geen moeite om te reageren met je psuedo psychologische geneuzel, ik lees het niet meer aangezien het toch iedere keer dezelfde onzin is die je posts. Ik ben nu toch echt wel klaar met dat irritante "kijk mij slim iemands persoonlijkheid analyseren aan de hand van een paar forums posts" geblaat van je.

maar je bent eigenlijk gewoon net zo'n grote nobody als de rest hier .

Nogmaals, je denkt DAT je mij kent, maar je weet echt helemaal niets over mij.

en na deze wijze woorden kwam er een moderator met een lange snuit, en die blies ook dit verhaaltje uit....

oogjes dicht en snaveltjes toe, en morgen allemaal gezond weer op

images

Laatst gewijzigd:
het is de zoveelste populaire variant van dit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Eschatology

Mensen hebben blijkbaar nogal eens moeite met het feit dat na hun alles gewoon doorgaat, of zo.

Maar als ik zie hoe mensen hier met elkaar omgaan zou ik zeggen: happy end-times!

en na deze wijze woorden kwam er een moderator met een lange snuit, en die blies ook dit verhaaltje uit....

oogjes dicht en snaveltjes toe, en morgen allemaal gezond weer op

Ik denk dat deze wijze woorden van sunny niet lang op zich zal wachten....................
Dus ..........
Bericht door een moderator:
HUP ... ontopic !!!!

Geweldig voor jouw dan, dat jij aan onze posts wel kan zien wat wij zijn., jij bent echt een supermens zeg :r

Uiteindelijk zijn we allemaal nobody's, de een is namelijk niet beter dan de andere, maar aangezien jij dit blijkbaar wel denkt (anders was je nooit zo pissig geworden), zou je je negatieve reactie mischien eens moeten overdenken.

Uiteindelijk zijn we allemaal nobody's
ik zou het om willen draaien, we zijn allemaal bijzonder... tenminste, het potentieel hebben we iig...
alleen komen de meeste mensen ter aarde met het idee dat ze idd niets komma nul voorstellen...
het is niet een kwestie van leren wie je bent maar herinneren...

Er is nog een voorspelling, namelijk dat geen enkele analoge synthesizer het over 10 jaar nog zal doen.

De theorie hierachter is dat softsynths zo ongelofelijk dik gaan klinken dat de analoge synthesizers uit schaamte er (definitief) mee ophouden. Dit proces is ook latent al aan de gang, maar de totale schaamte-eclips is (toevallig) ergens rond 1 april 2019.

mh ontspan s ff lekker
je geeft zelf de hele wereld er van langs op een vrij aggressieve manier
allerlei luitjes waar je niets van weet
en ondertussen verwijt je mij dat ik kritiek daarop heb omdat ik niets van je weet, nice one :D
wat ik WEL van je weet is wat je hier opschrijft allemaal en daar reageer ik op
je zou jezelf zo'n groot plezier doen als je een beetje zou leren om te ontspannen af en toe en
als jij jezelf wat minder een nobody zou voelen zou je misschien wat aardiger zijn tegen anderen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back