Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
angstig zijn is wat dat betreft gewoon een vrije keuze... je zoekt het op, grijp het met beide handen aan of je laat het links ende rechts liggen...
iedereen kan zeggen wat ie wil net zo goed als dat anderen die dingen weer zouden kunnen filteren...

ik zie al dat major hostage nog duidelijk niet toe is aan deze geestelijk evolutionaire tijd hehe
wat zit je nou weer te schoppen man
je verwijt de wereld altijd wat je zelf doet, dom gefixeerd vast blijven zitten in je eigen denkwereldje en met veel energie alles verwerpen wat je ook maar enigzins een ruimere blik op de dingen zou kunnen geven..
maar van mij krijg je een troostende trillingsverhogende knuffel zodat ZELFS een jonge puberale ziel als jij misschien nog wel s de kans aangrijpt om mee te gaan richting een harmonieuzere manier van leven![]()
maar je bent eigenlijk gewoon net zo'n grote nobody als de rest hier .
Nogmaals, je denkt DAT je mij kent, maar je weet echt helemaal niets over mij.
Je weet niets van mij en oordeelt aan de hand van een paar forum posts.
je bent eigenlijk gewoon net zo'n grote nobody als de rest hier

en na deze wijze woorden kwam er een moderator met een lange snuit, en die blies ook dit verhaaltje uit....
oogjes dicht en snaveltjes toe, en morgen allemaal gezond weer op
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Geweldig voor jouw dan, dat jij aan onze posts wel kan zien wat wij zijn., jij bent echt een supermens zeg![]()
ik zou het om willen draaien, we zijn allemaal bijzonder... tenminste, het potentieel hebben we iig...Uiteindelijk zijn we allemaal nobody's
ik zou het om willen draaien, we zijn allemaal bijzonder... tenminste, het potentieel hebben we iig...