2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
deze is ook 'leuk': http://globalfloodmap.org/

attachment.php

Haha... Zie ik daar nu Atlantis? :D En bummer zeg, is de jasmijnrevolutie voor niets geweest, arme Tunesiërs.

Uiteindelijk zijn we allemaal nobody's, de een is namelijk niet beter dan de andere, maar aangezien jij dit blijkbaar wel denkt (anders was je nooit zo pissig geworden), zou je je negatieve reactie mischien eens moeten overdenken.

Heb je het weer fout want ik was/ben helemaal niet pissig, jij kan mij niet pissig maken.

Uiteindelijk zijn we allemaal nobody's, de een is namelijk niet beter dan de andere, maar aangezien jij dit blijkbaar wel denkt (anders was je nooit zo pissig geworden), zou je je negatieve reactie mischien eens moeten overdenken.

hahaha wat een grap die mh, don't feed the troll jongens....

Maarja, beetje is altijd wel leuk, vooral MH, de man met 2 maten inderdaad. pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet :D

Maargoed, zelfs MH loopt indezelfde tredmolen mee hoor, als b.v. al die mensen die te veel consumeren etc. etc, Alles is ingericht om je te verleiden. Maar dit alles heeft niks met flauwkul als 12-12-12 te maken, is gewoon sensatiebakkerij zoals millenniumbug etc, etc

geweldig ja die clip, had'm al eens gezien :D
is gewoon sensatiebakkerij zoals millenniumbug etc, etc
veel wereld overkoepelende zaken zijn dat over het algemeen...
en de techniek heeft niet stilgestaan, expect THE most incredible special fx show of your life real soon :D

NASA Response to Crazy 2012 Claims - YouTube

toch fijn dat er ook iets on the net te vinden is dat wel helemaal te vertrouwen is :P

Jaja, en dat is natuurlijk sarcastisch bedoeld zeker?? Ik zie het wel vaker gebeuren dat op het internet NASA in twijfel getrokken wordt, en vaak wordt dat gedaan door mensen die geen enkele opleiding (of een lage opleiding) hebben genoten, vaak zijn ze ook werkeloos en hebben ze psychische problemen (welk ze zelf stellig ontkennen). Wat voor ieder weldenkend mens uiteraard genoeg zegt.

Ik word zo moe van het fenomeen dat iedereen zichzelf een wetenschapper, kenner of professional waagt of noemt op internet, ongeacht opleiding of studie. Keer op keer bestaan hun bewijzen ook uit youtubje filmpjes en links naar wikipedia artiekelen welk ze compleet uit hun verband rukken of websites die zijn geschreven door totale idioten.

Het is volkomen belachelijk, echt !

toch fijn dat er ook iets on the net te vinden is dat wel helemaal te vertrouwen is :P

och voor sommige lieden is geen bewijs overtuigend genoeg, zou m'n goede tijd er maar niet mee verdoen...
maar inderdaad , de man zet het zeer overtuigend , helder, nuchter en onderbouwd eens rustig ( opnieuw ) allemaal op een rijtje.
voor wie horen wil waarschijnlijk.

Ik word zo moe...
daar lijkt het niet op; je hebt blijkbaar de kracht om steeds terug te komen en te reageren...
gezellig heur maar wat wil je nu pcies bereiken? bange mensen beschermen tegen zogenaamde leugens?
waarom mogen mensen niet zelf bepalen wat ze willen geloven net zoals jij in NASA mag geloven (geloof ik)...

er zit een verschil tussen een leugen aangeboden krijgen en een leugen aannemen...

Laatst gewijzigd:
Er is tevens ook een verschil tussen "wetenschap" en "in iets geloven", maar het verschil daartussen is heel moeilijk uit te leggen aan conspiracy theoristen of de volgers van zulke gekken.

Waarom zou je dat ook willen?

Ieder moet maar geloven of denken wat ie wil, uitleggen moet je alleen doen aan hen die er voor open staan, en naar de rest, gewoon vriendelijk lachen. :)

Er is tevens ook een verschil tussen "wetenschap" en "in iets geloven", maar het verschil daartussen is heel moeilijk uit te leggen aan conspiracy theoristen of de volgers van zulke gekken.
het verschil is dat er mensen zijn die direct genoegen nemen wat bijv. die NASA gast zegt en mensen die ook nog zaken van andere kanten willen bekijken... dat wil niet zeggen dat die 2e groep meteen alles maar geloofd want anders waren ze weer net zo bezig als die eerste groep...

als bijv. wetenschappers slechts ende alleen zouden doorborduren op de huidige status quo dan zou er ook weinig meer worden uitgevonden... de kerk was nog niet zo lang geleden DE authoriteit, met claims dat de wereld plat was of dat de aarde het midden van het universum was, toen had je ook 'gekken en gestoorden' (afvalligen en heidenen) die dingen anders bekeken...
uitleggen moet je alleen doen aan hen die er voor open staan
erg belangrijk idd...

het verschil is dat er mensen zijn die direct genoegen nemen wat bijv. die NASA gast zegt en mensen die ook nog zaken van andere kanten willen bekijken... dat wil niet zeggen dat die 2e groep meteen alles maar geloofd want anders waren ze weer net zo bezig als die eerste groep...

als bijv. wetenschappers slechts ende alleen zouden doorborduren op de huidige status quo dan zou er ook weinig meer worden uitgevonden... de kerk was nog niet zo lang geleden DE authoriteit, met claims dat de wereld plat was of dat de aarde het midden van het universum was, toen had je ook 'gekken en gestoorden' (afvalligen en heidenen) die dingen anders bekeken...

erg belangrijk idd...

Even iets rechtzetten...

Uiteindelijk is de platte aarde theorie ook eenzelfde voorbeeld. Gelukkig heeft 'de historische wetenschap' ook inmiddels ingezien dat 'de kerk', wat je er ook onder verstaat, nooit en masse een platte aarde heeft gepropageerd. Integendeel moet je eigenlijk zeggen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back