Is er ook een verschil tussen jouw kont en je hoofd?
Sorry, maar ik moest er toch stiekem om lachen, voornamelijk omdat het heel erg "ineens tussendoor" kwam haha !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is er ook een verschil tussen jouw kont en je hoofd?

Even iets rechtzetten...
Uiteindelijk is de platte aarde theorie ook eenzelfde voorbeeld. Gelukkig heeft 'de historische wetenschap' ook inmiddels ingezien dat 'de kerk', wat je er ook onder verstaat, nooit en masse een platte aarde heeft gepropageerd. Integendeel moet je eigenlijk zeggen.
Er is tevens ook een verschil tussen "wetenschap" en "in iets geloven", maar het verschil daartussen is heel moeilijk uit te leggen aan conspiracy theoristen of de volgers van zulke gekken.
filteren en links ende rechts laten liggen dus...ik ben het er wel mee eens dat we niets hebben aan bangmakers en fundamentalistische idioten trouwens
als je er van overtuigd bent dat je alleen met de wetenschap de wereld kan beschrijven zit je ook vrij vast in een beperkend geloof
wetenschappelijk bewijs is overrated
ik ben het er wel mee eens dat we niets hebben aan bangmakers en fundamentalistische idioten trouwens
da's er 1 van echt nihil belang...
Polar shift laat me niet lachen...Sorry, maar ik moest er toch stiekem om lachen, voornamelijk omdat het heel erg "ineens tussendoor" kwam haha !![]()

of dat het zwarte gat in de kern van de melkweg weer een quazar gaat genereren...

als je er van overtuigd bent dat je alleen met de wetenschap de wereld kan beschrijven zit je ook vrij vast in een beperkend geloof
wetenschappelijk bewijs is overrated
Wetenschap is ook helemaal niet beperkend, het is zo bizar dat je het niet kan begrijpen.......multiversa, 10 a 12 dimensies etc of juist op op de quantum schaal en planckschaal, super vet hoor....niet perse concreet te bewijzen maar geloof is het zeker niet.....
Wetenschap is ook helemaal niet beperkend,