Justice "live"....

Net zo erg, mischien nog wel erger omdat de mensen voornamelijk uit de industrial/gothic scene zichzelf zo damn goed, uniek en speciaal voelen.

daar lijk je zelf geen last van te hebben inderdaad

Euhm dat is niet helemaal waar, volgens mij zat ik meer te drammen op het punt dat wat justice nu doet/maakt helemaal niet bijzonder of nieuw is.

kan je lullen wat je wil, t funkt als de tering zo'n "live"setje van die gasten

Sonnie J klinkt precies hetzelfde, junior/senior een tijdje geleden klonk ook weer zo, maar dat zijn jullie vast allemaal vergeten omdat dat nu niet meer het snoepje van de dag is.Zelfde trukje hoor

wat lul je nou over truukjes, een kickdrum is ook een truukje
wou je zeggen dat het koude uitgekauwde levensloze rommel is?
volgens mij is t vrij uitgesproken shit, die gasten willen echt wel dit maken

doe es een keer, 1 keer een poging om iets positief te benaderen MH :D
dat zou je zoveel kunnen opleveren

Ik kom uit de industrial/gothic hoek, en ik voel me ook damn goed! Net een lekkere unox worst opgegeten. Nou, dat ging er wel in. :)

Maar ik heb die CD van Justice en ik vind het wel lekker hoor. Wat boeit het nou of het bijzonder of nieuw is? Als het maar dik is en lekker beukt, en dat doet Justice wel.

Reactie van Justice zelf:

“I didn’t notice at first, because as you can see I was looking at the computer to launch the next vocal hook and right after I realised that the blue screen went black, so there was no way possible it could work. So I plugged it back in, big deal! And the next thing you know is this picture.”

En een foto waarop je hem de usbkabel weer ziet inpluggen:
justice_plugged.jpg

Allemaal gezeik om niks dus.

lekker belangrijk allemaal weer, ze doen oude 80 metalbands na met hun decoor en dat is niet origineel altijd maar dat gejat van de 80's. Ze hebben ook goed naar daft punk gekeken wat overigens een kut groep is met een onboeiende show wat absoluut niets nieuws is aleen gebracht wordt als iets nieuws.

Justice is ook net zon zuigend kut duo waar je over 2 jaar niets meer van hoort. Dan is er wel weer iets anders wat iets "cools" en "nieuws" doet.
Sryy dat ik dit oud topic weer omhoog kick maar toen ik dit las moest ik wel iets zeggen. Ge zegt dat Justice ook zo'n kut duo is dus ge bedoeld dat Daft Punk dat ook is. Ge gaat niet ontkennen dat Daft Punk een waardeloos stel is dat helemaal niks betekend en over 2 jaar vergeten word. Volgens mij weet ge niet goed wat ge zegt ze zullen voor altijd mee gaan. Ze nemen gewoon veel tijd om een album te maken en niet zoals die commercieele debielen als David Guetta die maar niet genoeg krijgen van al die House met achterlijke amerikaanse rappers. Daft Punk zijn in mijn ogen toch de opvolgers van Kraftwerk ik vind ook veel gelijkenissen in hun shows (ja ik heb ze allebij live gezien). waarschijnlijk gefrustreerd omdat gij nooit iets zult bereiken met uw prul.

Daft Punk opvolgers van Kraftwerk zou ik in de verste verte niet willen zeggen... Wie zijn dan wel opvolgers van kraftwerk? zou t niet weten.. de gear waar ze ooit mee begonnen is nu algemeengoed en dus echte "electronica" pioniers zijn er niet meer...

Maar als ik nog even boutmuziek neer mag leggen : Bob Sinclar

Daft Punk opvolgers van Kraftwerk zou ik in de verste verte niet willen zeggen... Wie zijn dan wel opvolgers van kraftwerk? zou t niet weten.. de gear waar ze ooit mee begonnen is nu algemeengoed en dus echte "electronica" pioniers zijn er niet meer...

Ge verstaat me verkeerd denk ik ik bedoel dat Daft Punk de kraftwerk van nu zijn. Verder onderscheid ik hoge cultuur en populaire cultuur in de muziek wereld. Daft Punk zie ik meer als alleen muzikanten denk maar aan hun film electroma die toch wel filosofische ideeën bevat. Maar ik snap niet hoe ge zoiets over Daft Punk kunt zeggen persoonlijke steek op major-hostage. Het valt me heel fel op dat op dit forum enorme "electro" aanhangers zitten. Jullie beginnen zo bijvoorbeeld al uit te halen naar iemand wanneer die een artiest als Boys Noize als electro ziet. Wanneer ik een plate zaak binnenwandel staat diezelfde man ook onder electro geklasseerd. Het lijkt wel of jullie zijn blijven hangen in de tijd van de oude electro.

I couldnt agree more! :halleluja

Als de USB kabel er eenmaal uit is geweest moet je ook Ableton opnieuw opstarten voordat de MPD het weer doet.

hangt ervan af,als ze met een Apple werken kan je 'hot plug'gen, bij een windows PC zal je inderdaad Ableton opnieuw moeten opstarten

en voor hun livesets zie ik Macbook Pro's staan dus het zou kunnen

Laatst gewijzigd:
Boeiuh wat Justice doet.

Ik bedoel meer boeiuh of dr nou wel of niet een usbstekkertje in zit.

psies
t zou veel opmerkelijker zijn als ie een komkommer in zn sterretje had gehad

Of een fiets.

Ik zie niet wat daar zo opmerkelijk aan is, ik breng menig weekend op die wijze door.

Back