G
Guest
Guest
ik heb een pro one die niet helemaal goed reageer top het toetsenbord. nie zo gek, als je de flatcable en connectors ziet. het kabeltje heeft duidelijk in de verdrukking gezeten (heb ik alweer wat teruggevouwen) en aan 1 kant is de connector vervangen en gesoldeerd door een techneut van mijn eigen kaliber zou ik denken. er was ook al een pin afgebroken.
ik wil het liefst de flatcable met beide connectors vervangen.
het lijkt me vrij standaard aansluitingen en ik zou het ook niet erg vinden om een iets bredere kabel met grotere stekkers erop te drukken, zolang de pinnen van de stekkers maar goed op de connectors op keyboard en pcb passen.
heeft iemand dit soort onderdelen liggen (origineel of namaak) of heeft iemand een suggestie waar ik zoiets zou kunnen bestellen? misschien in de modulaire hoek, pc's of zoiets???
er was ook een wiel gelijmd (niet zo mooi). is er een adres in de buurt waar je dit soort standaard gladde plastic wielen kan vinden? zet ik ze meteen in de moog ook.
bedankt voor alle geboden hulp, advies en zo.
ik wil het liefst de flatcable met beide connectors vervangen.
het lijkt me vrij standaard aansluitingen en ik zou het ook niet erg vinden om een iets bredere kabel met grotere stekkers erop te drukken, zolang de pinnen van de stekkers maar goed op de connectors op keyboard en pcb passen.
heeft iemand dit soort onderdelen liggen (origineel of namaak) of heeft iemand een suggestie waar ik zoiets zou kunnen bestellen? misschien in de modulaire hoek, pc's of zoiets???
er was ook een wiel gelijmd (niet zo mooi). is er een adres in de buurt waar je dit soort standaard gladde plastic wielen kan vinden? zet ik ze meteen in de moog ook.
bedankt voor alle geboden hulp, advies en zo.