- BOSS DS-1 --> een of twee keer aangesloten, trok mijn batterij leeg, heeft vijf jaar in een la gelegen voordat ik hem aan mijn broertje gaf na aanschaf van een....
- BOSS ROD-10 --> zeer veelzijdige distortion module waar ook de DS-1 in zit. Ruist als de tyfus en verrekt het om ergens een subtiel randje aan te geven. Maar daar hebben meer distortions last van natuurlijk. Ondanks het studio formaat is hij echt gericht op gitaarvolumes.
- BOSS RPH-10 --> Gaat dieper en heeft meer functies dan het pedaaltje. Braaf Rolandje maar klinkt helemaal niet slecht. Voor extreme phasers look elsewhere
- BOSS CE-300 --> Niet echt een pedaal maar wel gitaar effect ook. Gewoon de über versie van de Juno chorussen, stiller, beter in te stellen, interne voeding. Waarschijnlijk minder spannend dan de Roland studio versie, maar absoluut een aanrader.
- YAMAHA FL-100 --> Typisch Yamaha. Niet de beste in zijn klasse, maar wel erg goed. Het stilste pedaal wat ik ken, alleen met hoge feedback hoor je wat meer (duh), gaat soms in zelfoscillatie en klinkt niet harsh maar wel robotisch op zijn tijd. Echt een fijn ding. Ik ga meer Yammie pedalen zoeken.