Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de thread eens doorgelezen en ik begrijp nog altijd niet wat het probleem is met de knoppen? Iedereen zegt maar dat de knoppen niet goed zijn zonder te zeggen waarom. Ik ben best tevreden van de knoppen op mijn MoPho.
Eens kijken of/hoe/waar ik dat terug kan claimen.
Maar het was letterlijk een kwestie van kastje open, schroefjes los, ribbon cable los, nieuwe board erin, schroefjes vast, ribbon cable vast, kastje dicht. A child can do the wash.
Maar goed, ik heb nu 2 sets boards en met een fles deoxit zou ik voort moeten kunnen tot 2027.

maar je kunt op je vingers nagaan als je een 2ehands prophet 08 of rack aanschaft dat je dit probleem gaat krijgen met die nu circuleren. is dit probleem net zo erg met de evolvers?
Ik weet niet precies welke en hoeveel machines er last van hebben. Zelf heb ik een Evolver desktop en een Mopho die probleemloos zijn, en een Prophet 08 die vanaf het begin problemen had. In de Prophet zijn de encoders nu vervangen door er een nieuw bord in te zetten en de problemen zijn weg.