Welk Radiohead nummer is dit?

Jaren terug (ik spreek over het jaar 2003 - 2004) was er soms iets op televisie, een stuk van een optreden van Radiohead. Het was het laatste nummer van de set denk ik, en thom zat achter de piano en zette het nummer in. De andere bandleden gingen op hun knieën aan hun gitaar(loop)pedalen zitten draaien en doen en op den duur stond thom naast zijn piano mee te klappen met het ritme en bleef er toch piano klinken met zang. Niet chaotisch, maar wel door elkaar, prachtig, die mannen aan hun knoppen...

Nu vind ik dus écht niet terug wat dit nummer was, ik wil dat filmpje graag terugvinden, of een ander waar hetzelfde nummer te zien is.

Mss dat er iemand anders hier is, die toen ook zo overdonderd was door dat optreden en het zich nog herinnerd. Ik heb al 30 pagina's youtubes doorgespit en vind het niet...

Everything in it's right place, openingsnummer van Kid A. Onder andere hét voorbeeld van creatief-met-Kaosspad! Doen ze al jaren als laatste trouwens; volgens mij bij de huidige tour ook nog. En het is inderdaad ontzettend vet!

Back