Voor de liefhebbers.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beste Olfamol

Als ik aan Moistatic vraag 'waarom', of beter 'wat' hij niet goedvind aan E_V1, dan vroeg ik eigenlijk om iets specifieker te zijn zodat ik misschien een beter inzicht kreeg over het waarom iemand een bepaalde sound of arrangement niet leuk vind. Zodanig dat ik daar misschien wat mee kan. Ik snap niet waar jij uit haalt dat ik me aangevallen voel...echt huh ?

ik vind het leuke nummers hoor, behalve EV_1 ... die vind ik maar zo zo... een beetje passé zeg maar...

Freeway heeft echt goede vocals, en heeft in mijn ogen wel wat potentieel. Maak daar een iets hardere versie van zoiets in de stijl van Tomkraft - Loneliness en dan zie ik het wel gedraaid worden in een of andere club.

Summer Sundays is mijn favo in het lijstje. Lekker luchtig, leuke bassline en een goeie productie.

War on Terror is ook mooi, maar niet echt mijn stijl.

Ze zijn stuk voor stuk professioneel klinkend waarvan je hoort dat er iemand mee bezig is geweest die er wel wat van kent...

Maar ik moet toch een ding weten: Hoe krijg je in godsnaam die kick zo mooi???

Origineel geplaatst door Sycorax

Maar ik moet toch een ding weten: Hoe krijg je in godsnaam die kick zo mooi???

ghehehehe (déja vu...)

door een paar deftige monitors, een zee van parametrische EQ's & een goed oor ;)

Mijn eigen 'aparte stijl', daar begin ik nog niet eens aan want dat snapt toch geen hond en krijg ik aan de straatstenen niet kwijt. [/B]

Ik vind er niks aan, in alle opzichten; qua mix, qua compositie, qua geluidskeuze (presets), noem maar op.
Zielloos. Geen spatje gevoel, finesse of creativiteit.

Jij en een eigen stijl 8o) laat me niet lachen.
Je hebt gewoon geen eigen stijl! Dat snapt geen hond? Wat een lauwe opmerking, tjezus.
Kom ga in defensie en laat ons dat 's horen, al zijn het maar 20 seconden, try us.

En dan gewoon bij gebrek aan creativiteit 11 september gaan misbruiken voor je eigen centjes?!?
Echt ontzettend diep triest. Hoe laag kun je gaan en hoe blind kun je worden voor/door die smerige rotcenten. Het moet niet veel grover worden.

Speelt allemau geene WC rol !

Gewoon muziek maken. Ni lullen, maar CD'kes vullen :D :D :D

bla bla bla

:Z

Origineel geplaatst door olafmol
...... ik zit hier ook regelmatig website's en programmas in mekaar te knutselen waar ik me compleet niet in het concept kan vinden...... er moet toch brood verdiend worden...

Ehmmm.......

Maar Eez Urself is best wel te trekken hoor.
Snap ook eerlijk gezegd niet al dat negatieve gedoe. Dat je het niet mooi vind alla.
Maar ik dacht dat het afzeiken van mensen hier tot het verleden behoorde.

En door die regels heen denk ik toch dat je die kritiek misschien waardevol is. Doe er iets constructiefs mee zou ik zeggen. :)

war on terror > luister eiegnlijk nooit naar dit soort muziek, maar hij zit echt goed in elkaar! respect de geluiden de opbouw een beetje midbasline die ff langs komt en van allerlei dingen goed gedaan! top het geheel blijft spannend

Euh...

Euh...

Origineel geplaatst door dob
Ik vind er niks aan, in alle opzichten; qua mix, qua compositie, qua geluidskeuze (presets), noem maar op.
Zielloos. Geen spatje gevoel, finesse of creativiteit.

Je hebt gewoon geen eigen stijl! Dat snapt geen hond? Wat een lauwe opmerking, tjezus.
Kom ga in defensie en laat ons dat 's horen, al zijn het maar 20 seconden, try us.

En dan gewoon bij gebrek aan creativiteit 11 september gaan misbruiken voor je eigen centjes?!?
Echt ontzettend diep triest. Hoe laag kun je gaan en hoe blind kun je worden voor/door die smerige rotcenten. Het moet niet veel grover worden.

Dit is nou nog eens een mooi compliment zie.Presets...jaja.(rofl) Misschien kan Jazzmann iets vertellen over de 'presets' die wij gebruiken.... Als jij dan zoveel creativer bent Dob, met meer finesse te werk gaat, geen presets gebruikt en de nodige dosis gevoel in je muziek legt, dan wil ik dat best geloven maar dan wil ik dat ook graag NU van jou horen, want dan kan ik misschien nog wat bijleren !

Dus : Surprise me !

Nou Arv, ik vind het helemaal niet erg wat Dob schrijft, en ik hoop echt dat hij me iets laat horen van zichzelf zodat ik helemaal begrijp wat hij bedoeld met zijn kritiek. Uiteindelijk ik sta heel erg open voor alle kritiek, ook negatieve.

Op vraag van Dob plaatste ik 2 een experimentele stukjes (expo1 & expo2) van Jazzmann en mij - helemaal onze aparte stijl - en volgens de platenfirma's het einde ! (lol) Dit wordt absoluut de nieuwste rage, hoewel geen hond het vreet ! (let wel, we gebruikten alleen maar presets!)

http://users.pandora.be/sK3LeTvM/

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Op vraag van Dob plaatste ik 2 een experimentele stukjes (expo1 & expo2) van Jazzmann en mij - helemaal onze aparte stijl - en volgens de platenfirma's het einde ! (lol) Dit wordt absoluut de nieuwste rage, hoewel geen hond het vreet ! (let wel, we gebruikten alleen maar presets!)
[/url]

[ff serieus nu]
...k zou het aprecieren ,moest je ons gefreak achterwege laten op't forum. (..niet dat ik het slecht vind maar...)Ik denk inderdaad dat geen hond hier iets aan heeft. Strax eindigt dit nog in het posten van eindeloze x0x jams.. om toch maar geaprecieerd te worden.
[nu reeds véél te lang serieus geweest]

gr jzz

Origineel geplaatst door dob

Hey DOB !
k zoek nog mensen met een zekere creativiteit die willen meedoen aan mn blokfluit contest !!
Graag zou ik eens een andere benadering horen van de desbetreffende samples waarmee k vertrokken ben.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=118149&t=8643#post118149

gr.jzz

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door fuse
Ehmmm.......

Maar Eez Urself is best wel te trekken hoor.
Snap ook eerlijk gezegd niet al dat negatieve gedoe. Dat je het niet mooi vind alla.
Maar ik dacht dat het afzeiken van mensen hier tot het verleden behoorde.

En door die regels heen denk ik toch dat je die kritiek misschien waardevol is. Doe er iets constructiefs mee zou ik zeggen. :)

fuse, als je nog es de postings van skeleton van een tijdje terug leest over de geposte tracks hier op het forum dan vinnik het helemaal niet vreemd wat hier gebeurt......die postings kwamen er op neer dat het voor 99% allemaal maar crap en ongeinspireerde ripoffs was wat hier werd gepost (waar ik me wel deels in kan vinden ook nog haha) maar als je dan zo uit de hoogte doet en vervolgens zelf een aantal ongeinspireerde geforceerde tracks post, en dan ook nog met het excuus dat er brood op de plank moet komen en dat je dus niet echt je eigen gevoel volgt maar probeert om hits te scoren... tja.....wat verwacht je dan? dan vinnik dat het allemaal nog redelijk beschaafd gebeurt...wat me persoonlijk het meeste stoort is dat ik nog steeds het gevoel heb dat als mensen constructieve feedback geven (bijna niemand in deze thread zegt: wat een kutzooi, vinner nix aan, punt) meneer skeleton dat niet eens serieus neemt, en er maar een geintje over maakt of iets zegt in de trant van "wat weet jij er nou van, er zijn 2500 exemplaren van verkocht, dus het is WEL goed" .... tja.....dan snap ik niet helemaal wat je precies wil.....

Olaf

ohja..Dob heeft ooit een track hier gepost, een van de allerbeste nummers die ik uberhaupt ooit gehoord heb, dus niet alleen wat betreft DSF postings....... dusse wat mij betreft heeft ie allang laten horen wat ie bedoeld....

die expo1 en expo2......tja....expo1 begint leuk, doet me beetje denken aan dingen van the soft machine, third....... maar t zijn meer soundscapes dan tracks vinnik....toch?

Olaf

fuse, als je nog es de postings van skeleton van een tijdje terug leest over de geposte tracks hier op het forum dan vinnik het helemaal niet vreemd wat hier gebeurt......die postings kwamen er op neer dat het voor 99% allemaal maar crap en ongeinspireerde ripoffs was wat hier werd gepost (waar ik me wel deels in kan vinden ook nog haha) maar als je dan zo uit de hoogte doet en vervolgens zelf een aantal ongeinspireerde geforceerde tracks post, en dan ook nog met het excuus dat er brood op de plank moet komen en dat je dus niet echt je eigen gevoel volgt maar probeert om hits te scoren... tja.....wat verwacht je dan? dan vinnik dat het allemaal nog redelijk beschaafd gebeurt...wat me persoonlijk het meeste stoort is dat ik nog steeds het gevoel heb dat als mensen constructieve feedback geven (bijna niemand in deze thread zegt: wat een kutzooi, vinner nix aan, punt) meneer skeleton dat niet eens serieus neemt, en er maar een geintje over maakt of iets zegt in de trant van "wat weet jij er nou van, er zijn 2500 exemplaren van verkocht, dus het is WEL goed" .... tja.....dan snap ik niet helemaal wat je precies wil.....

Olaf

check ook darklopez:)= jazzman

Olaf

Beste Olfa

ik denk dat jij een mis-interpretatie probleem hebt, of een minderwaardigheidscomplex...
Jij verdraaid woorden, zodat ze jou beter uitkomen
...of het ligt aan mijn perceptie...:frons:

Laatst gewijzigd:
Re: SOAP OPERA !

Re: SOAP OPERA !

Origineel geplaatst door Mostatic
:kimono:

jajaja :D

begin jij al aan de soundtrack, dan zal ik ff denken over hoe ik het scenario & draaiboek van deze actie/drama prent in mekaar ga steken..:L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back