G
Guest
Guest
ja, er wordt gemopperd over de aftertouch van de vroege voyagers. ik heb hier nu een heel heel recente voyager, de aftertouch kan hier wel worden gevarieerd, maar het blijft lastig, is nog niet echt om over naar huis te schrijven. nou is dit wel een kwestie van smaak/gevoel en ook hoe goed je kan spelen. tenminste.... als ik een sync of wat dan ook op die aftertouch programmeer, kan ik dat heel lekker achteraan laten komen en variƫren, maar voor jou zal het er om gaan hoe dat is, als je een vlotte, snelle solo speelt met een lekkere lead sound en je af en toe wat (of meer) vibrato wil laten doorkomen. zo goed kan ik helemaal niet spelen!
mijn eigen beperkte ervaring is, dat hoe losser de aftertouch, hoe lekkerder, maar ook loop je dan eerder het risico onbedoeld een effect toe te voegen als je iets te enthousiast aanslaat.
mijn eigen beperkte ervaring is, dat hoe losser de aftertouch, hoe lekkerder, maar ook loop je dan eerder het risico onbedoeld een effect toe te voegen als je iets te enthousiast aanslaat.
Vanochtend bij forumlid Leo een Voyager gehaald en mijn Little Phatty ingeruild.