Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

OWWW, was het dan toch een atari ???Emulators, Atari. maar zoals altijd

zker opnemen op video, als ik hem kan capturen van de VHS...

en emu 2 / poly morph liveAlé 't is uitgezonden geweest...
Jammer genoeg weinig studio beelden,
MAAR!!
Ik heb toch in een, flits ne C64 of AMiga Gezien !!??
En nog vergeten te vermelden... Op hun eerste lp 'Geography' hebben ze de Roland TR 808 gebruikt maar daarna verkocht omdat ze geld nodig hadden. .
Als front242 fan van het eerste uur,..
... als ze alles zo eens op een rijtje zetten toch straffe gasten !
Een chaotische wall-of-sound die volgens mij nadien niet echt geëvenaard is.
Uit het feit dat ze met één bandopnemer en slechts enkele keyboards eigenzinnige muziek maakten en opnamen in een woonkamerstudio, om nadien het "establishment" en de muziekwereld te schijt te zetten,.. kan menig muzikant noch iets leren.
... laat de sequencers maar rollen heren !
En wat was er nog origineel aan "het establishment en de muziekwereld te schijt te zetten" na bijvoorbeeld de Sex Pistols en die hele punkgolf?

Misschien omdat het zonder die eeuwige gitaren was?![]()
Ik heb het vermoeden dat jij al een tijd geleden ergens een belangrijke afslag hebt gemist en dat zelf nog altijd ´niet door hebt.
Het maakt geen reet uit of je een gitaar of synth of een Sherman gebruikt als je geluidsbron. Maar ga er eens echt voor, en probeer iets origineels te maken. Iets harder werken dan richtingloos gepiep en gekraak opnemen, en een beetje lullige opmerkingen maken bij tracks van anderen. Daarmee maak je op niemand indruk.
Duik eerst eens in de geschiedenis en luister bijvoorbeeld eens naar Pauline Oliveros, Eleh of vraag mono/poly eens om je een tips (namen) te serveren.
Kan er een moderator deze onzin uit de thread verwijderen aub ? Of scheep voor mijn part dit stuk onbenul naar Irak om hem daar te laten stenigen. Een beetje Front komen dissen omdat je hier blijkbaar persoonlijke shit hebt met iemand van het forum. Loop toch neuken man.

Het was gewoon non conformistische takkeherrie waar de vraag niet echt was van wat klinkt VET, maar meer van hoe kunnen we deze track nog verder de vernieling in helpen zodat nog meer mensen zich er aan gaan storen.
Dus eigen "non conformistisch kuddegedrag" wat heel typerend was voor de non conformische schaapjes uit die tijd (krakers, VPRO e.d.)

ik ben grote fan van het album Geography, met name Operating tracks. wereldplaat ! de latere werken vind ik wel weer minder, sommigen zelfs ruk.
als je dit had weggelaten was je reply nog enigzins credible geweest![]()
)