vind het ook echt heel raar dat veel mensen deze albums juist de 2 mindere vinden :confused:
Hmm, niet echt raar te noemen, bij die 2 albums hebben ze echt wel zwaar hun kar gekeerd qua sound en deze innovatie is niet bij alle tracks op deze 2 echt geslaagd te noemen (imo). Ook werd ik een beetje triest toen ze mee de techno trein opstapten en hun nummers begonnen te herwerken/laten herwerken.
De zijprojecten heb ik minder gevolgd, daar is nog hopen catchup werk te doen.
Maar hier doodleuk komen beweren dat ze kut zijn en herrie verkochten, neen dat gaat er gewoon niet in. Een beetje over chicago en detroit komen lullen, man, in die tijd hadden ze hun beste tracks al lang gehad, en ze hebben bitter weinig met elkaar te maken, afgezien van het respect dat uitging naar Front 242 door diezelfde Chicago en Detroit artiesten. Je mag me een fanboi noemen, maar ieder die muziek enigszins objectief benadert kan het belang en pionierswerk van Front 242 gewoonweg niet ontkennen, of je het nu goed vindt of niet.
(En al wie de oude tracks die hierboven reeds vernoemd zijn slecht vindt heeft gewoon stront in zijn oren
)PS. Docu opgenomen op m'n digicorder, moet deze dus nog bekijken.

Komaan joh, ik begrijp dat je een andere smaak kunt hebben maar dit is echt wel appels met peren vergelijken.