Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zag ooit gemist staan rechtsboven toen het klaar was.... www.ooitgemist.be ?![]()
Ik ben ook benieuwd ja...
Hier mag je blijkbaar voor betalen!? Zelfs in NL is zoiets graties...

Belpop is (was) altijd op hetzelfde tijdstip: elke dinsdag om 22u15. Er zijn in totaal 6 afleveringen (Front 242 is de 5de). Andere afleveringen waren Arno (1), The Kids (2), De Kreuners (3), Lou De Pryck (4). Volgende week is het de laatste aflevering met Raymond Van Het Groenewoud. Een vriend van me heeft ze gelukkig opgenomen met de dvd recorder.
Ik ben ook benieuwd ja...
Hier mag je blijkbaar voor betalen!? Zelfs in NL is zoiets graties...
Egyptian Lover, lol, was te denken dat deze onzin door een navelstarende electro-fanboi gespouwd zou worden. Misschien kan je Celine Dion ook nog aanhalen, want da's ook lekker relevant![]()

egt wel 100x meer hakke dan F242 http://www.youtube.com/watch?v=7XzLbGssArQ&feature=channel

En Front 242 bewijst ook gewoon dat je geen muren vol met gear nodig hebt om gewoon echt goede muziek te maken!
Dit is namelijk hun Art & Strategy studio :'
![]()
Staat toch nog altijd meer dan ik heb...ik ben grote fan van het album Geography, met name Operating tracks. wereldplaat ! de latere werken vind ik wel weer minder, sommigen zelfs ruk.
![]()

Ik vond Front 242 altijd ZWAAR K U T
was in die tijd op zoek naar Jack your body Chicago en detroit en ACID...
komen zij en Cicone Youth aankakken met hun electronische bagger dat als electronice vermarked werdt. ECHT de grootste waste of money in m'n Vinyl en CD colectie uit die tijd, als er nog forumleden zijn die hun CD's willen hebben, stuur maar PM.
Het was gewoon non conformistische takkeherrie waar de vraag niet echt was van wat klinkt VET, maar meer van hoe kunnen we deze track nog verder de vernieling in helpen zodat nog meer mensen zich er aan gaan storen.
Dus eigen "non conformistisch kuddegedrag" wat heel typerend was voor de non conformische schaapjes uit die tijd (krakers, VPRO e.d.)
Zoals 6-traks nu zou zeggen: KUT omdat het moet.......![]()
Staat toch nog altijd meer dan ik heb...