Witte Moog Liberation zeldzaam

troyer

Nieuwkomer
Ik heb mezelf een witte Moog Liberation gevonden. Nu lees ik overal dat die witte Moog Liberations 'zeldzaam' zijn. Zijn dat verkoopspraatjes of zijn die echt zo moeilijk te vinden? Is een witte meer waard dan een zwarte? Zijn er nog andere kleuren? Iemand hier met een Liberation?

Volgens mij is elke Moog Liberation zeldzaam, dus een witte zal dat dan zeker zijn.

Misschien is jouw exemplaar door de vorige eigenaar voorzien van een andere kleur?

Er bestaan inderdaad witte.
Kan natuurlijk wel zijn dat er mensen hem wit geschilderd hebben.(wat er nog gedaan hebben met oude synth's)
Mss dat een witte en een "normale" zwarte iets verschillends hebben in het serie#,waaraan je het kan zien om welk model het gaat.
Ik kan ook mis zijn hoor,is maar een veronderstelling.

Het zal wel een echte witte Liberation zijn (ze bestaan), maar of hij nu zoveel zeldzamer is dan de zwarte zou ik niet kunnen zeggen.

De witte zijn idd zeldzamer dan de zwarte maar verschil productie aantallen weet ik niet..het is geen DIY paint job maar origineel MOOG produced...
Ik heb een witte gehad en die zag er nog redelijk uit maar de witte kleur was wel een beetje "vergeeld"..

Heb je hem compleet met voeding, flichtcase etc???

ik vind die witte wel een hoog "poser" gehalte hebben..De zwarte is iets discreter.

Attachments

• IMG_7566.jpg
    IMG_7566.jpg
    152,8 KB · Bekeken: 118
Hij moet nog verzonden worden, vermoed dat het al snel een week (of misschien twee) zal duren vooraleer ik hem heb. Zal dan het serienummer eens checken.

Het kan natuurlijk een DIY-geval zijn. Vind het in elk geval opmerkelijk dat de driehoekige bevestigingsstukken waarmee het knoppengedeelte vast zit (volgt nog iemand?) zwart zijn. Zal afwachten worden.

Denk dat Liberations - zwart of wit - sowieso wel poserbakken zijn :maffia:

o ja, en de voeding, kabel en flightcase ontbreekt helaas. Dat wordt in elk geval DIY

Mocht je er niet uit komen met de voeding en kabel van de Liberation dan kan ik die wel voor je maken, voor RalphvanZeel heb ik er ook 1 gebouwd.

Mocht je er niet uit komen met de voeding en kabel van de Liberation dan kan ik die wel voor je maken, voor RalphvanZeel heb ik er ook 1 gebouwd.

En zeer professioneel mag ik zeggen, daar kan geen DIY tegenop, ik zou zeker even contact met Twiki opnemen hierover..

Hij moet nog verzonden worden, vermoed dat het al snel een week (of misschien twee) zal duren vooraleer ik hem heb. Zal dan het serienummer eens checken.

Het kan natuurlijk een DIY-geval zijn. Vind het in elk geval opmerkelijk dat de driehoekige bevestigingsstukken waarmee het knoppengedeelte vast zit (volgt nog iemand?) zwart zijn. Zal afwachten worden.

Denk dat Liberations - zwart of wit - sowieso wel poserbakken zijn :maffia:

Als je die foto van mijn bekijkt dan zie je dat die driehoekige bevestigings stukken ook zwart zijn en die van mij was fabrieksorigineel...aight

wit = zeldzaam lelijk : )

aja...dat vind ik persoonlijk hoor omdat de faceplate dan weer wel zwart is.
geen mooie combi mijn ogen.

heeft MOOG ze echt zo verkocht, of is het schilderwerk.
(witte deel is toch allemaal hout?)

wit = zeldzaam lelijk : )

aja...dat vind ik persoonlijk hoor omdat de faceplate dan weer wel zwart is.
geen mooie combi mijn ogen.

heeft MOOG ze echt zo verkocht, of is het schilderwerk.
(witte deel is toch allemaal hout?)

Nee is origineel Moog...

gek hier heeft ie weer witte zijkantjes omt synth gedeelte vast te houden...ach ja zal wel zo horen dan

Back