Nino
Ingeburgerd
Hoi, (fijne feestdagen iedereen
)
Ik ben nieuw met synthesizers en ik weet er dus nog heel weinig van af,
ik ben iig van plan er een te gaan spelen (toetsen) en nu had ik dus een lijstje met synthesizers/workstations weet ik t die mij wel goed/interessant/gazodoor leken
Korg M50!!
Korg X50!
Roland GW70?
Roland GW8?
Yamaha MO6
maar nou vroeg ik mij af wat het verschil tussen de Roland GW8 en 70 is, is de één een betere/latere versie van de andere of is er meer?:confused: Nu denk ik dat als ik nu genoeg geld had ik voor een Korg zou gaan maar waar zouden jullie voor gaan van die 5, of nieuwe suggesties onder de 1000 euro, ervaringen met die 5 hierboven zijn ook welkom.
mvg,
Nino
) Ik ben nieuw met synthesizers en ik weet er dus nog heel weinig van af,
ik ben iig van plan er een te gaan spelen (toetsen) en nu had ik dus een lijstje met synthesizers/workstations weet ik t die mij wel goed/interessant/gazodoor lekenKorg M50!!
Korg X50!
Roland GW70?
Roland GW8?
Yamaha MO6
maar nou vroeg ik mij af wat het verschil tussen de Roland GW8 en 70 is, is de één een betere/latere versie van de andere of is er meer?:confused: Nu denk ik dat als ik nu genoeg geld had ik voor een Korg zou gaan maar waar zouden jullie voor gaan van die 5, of nieuwe suggesties onder de 1000 euro, ervaringen met die 5 hierboven zijn ook welkom.
mvg,

Nino
alvast succes met uitzoeken!!
)
op den duur ...(mijn stelregel is "if you want the best, get the best" -ik heb ooit een Roland G800 gekregen van m'n ouders na het halen van m'n VWO diploma en toen die 3 jaar later ingeruild voor een Motif6.... en ja nu 8 jaar later heb ik toch weer veel zooi erbij gesleept dus bedenk waar je aan begint..
.
zoals ik al zei als t wat wordt mag ik wel overstappen op een duurdere synth/keyboard/workstation/arranger maar zal ik het nu moeten doen met 400 euro (of ik zou er nog een klein bedrag achter kunnen plaatsen, maar veel zal dat niet zijn. dus nu op zoek naar een pareltje prijs/kwaliteitsverhouding met hopelijk een aardig aantal mogelijkheden..