Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is niet alleen 15/20% cpu winst......
Wel prettig nice one.Je bedoelt dat er ook de GPU geintegreerd is? Dat is wel prettig idd.

Zit ook te wachten tot de nieuwe lichting mbp de deur uit gaan. Tot die tijd lekker op de alternatieve wijze werken.......render 2 disk ofzoIk ga er ook wel eentje kopen waarschijnlijk tzt als de eerste lichting is geweest..

Kan iemand mij een kleine stille ATX kast aanbevelen? Liefst dus zo klein mogelijk met een goede airflow.
PCI zal tzt uitfaser t.b.v PCIe. Hoelang kan ik de investering nog uitstellen (qua processing is de huidige CPU voldoende, geheugen is met 3GB aan de krappe kant)?
Hoi, heb nu een intel dual core PC 2,6 ghz, 3 gb en een PCI based audio interface (Motu 24i/o PCI 242). Deze audio interface wil ik bij een nieuw systeem ook gebruiken. PCI zal tzt uitfaser t.b.v PCIe. Hoelang kan ik de investering nog uitstellen (qua processing is de huidige CPU voldoende, geheugen is met 3GB aan de krappe kant)?
Ik ben bezig om studio te updaten en nu is mijn computer aan de beurt.
Na en een ander te hebben doorgelezen verdwaal ik behoorlijk in alle specificaties en hoop hier wat meer hulp te kunnen krijgen.
Waar denk ik zelf aan:
- Desktop
- Core I7 2600k
- 8GB
- SSD schijf voor de meest belangrijke programma's
- 500/1TB harde schijf voornamelijk voor de samples
- zo stil mogelijk
Ik twijfel nog over een interne geluidskaart (RME) of externe geluidskaart. Indien ik extern ga is firewire een must. Ik lees hier echter wel dat je hier scherp op moet letten (texas chip?).
Op dit moment werk ik nog met een beeldscherm (beperking Ableton) maar als de mogelijkheid in Ableton komt schakel ik over naar twee beeldschermen.
Na wat onderzoek heb ik twee sites gevonden waar je een desktop zelf kan samenstellen:
http://www.informatique.nl/
http://www.alternate.nl
Wie kan me helpen tot het samenstellen van de perfecte configuratie op basis van jullie ervaringen?
Richtprijs 1,000 euro.