Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op basis van de voorgaande configuraties heb ik ook het een en ander bij elkaar gesprokkeld.
mijn lijstje staat hier
Alleen heb ik niet echt veel verstand van computers dus mocht er iemand bereid zijn mij even te helpen en zijn of haar mening te geven, heel erg bedankt!!!
![]()
Die is inderdaad een stuk stiller. En extra koeling is altijd meegenomenWaarom raad je die aftermarket koeler aan? heb ik deze nodig voor de extra koeling (in principe niet toch, aangezien ik niet ga overclocken?) of meer voor het geluid?
Heej SunnyS,
Allereerst bedankt voor het checken!
nog wel wat vraagjes:
Als ik de specs van die twee processoren naast elkaar leg zie ik niet zo veel verschil, waar zit de verbetering precies in, die 22nm vs 32nm technologie?
Waarom raad je die aftermarket koeler aan? heb ik deze nodig voor de extra koeling (in principe niet toch, aangezien ik niet ga overclocken?) of meer voor het geluid?
aangepaste lijstje met jouw puntjes zou er dan zo uit komen te zien: nieuw
Wat OSX betreft, ik draai alles op windows, waar zou ik dit voor nodig kunnen hebben?
Thnx,
C
Wat OSX betreft, ik draai alles op windows, waar zou ik dit voor nodig kunnen hebben?
Thnx,
C

- Hangt ervan af wat je doet in Ableton.Ik ben van plan binnenkort een nieuw moederbord en CPU te kopen.
Aangezien mijn budget niet erg groot is dacht ik aan AMD.
Ik heb al 8gb 1600 DDR3 geheugen.
Ik dacht zelf aan een ASRock extreme 4 icm een FX8120.
Er zal alleen Ableton op gedraaid worden en af en toe een game.
Zal het voor mij voldoen?
Ik ben van plan binnenkort een nieuw moederbord en CPU te kopen.
Aangezien mijn budget niet erg groot is dacht ik aan AMD.
Ik heb al 8gb 1600 DDR3 geheugen.
Ik dacht zelf aan een ASRock extreme 4 icm een FX8120.
Er zal alleen Ableton op gedraaid worden en af en toe een game.
Zal het voor mij voldoen?

Dan ga ik denk ik voor de i5 3470.
Lees inderdaad dat AMD voor het gamen prima is, maar voor rekenwerk wat minder.
Sowieso zal Ableton de 6/8 core's van AMD nooit benutten.
Dan kan ik beter voor een snellere quad core gaan, lijkt mij.
Dit is wat ik ongeveer wil:
Tweakers wenslijst
De HDD en het werkgeheugen heb ik al in mijn bezit.