Fostex D160 via adat aansluiten op een Behringer ddx3216

Gert Schinkel

Nieuwkomer
Hallo Allemaal,

Ik ben hier in het bezit van een Behringer ddx3216 en sinds kort heb ik daar een Fostex D160 harddiskrecorder bij.
Nu wil ik de recorder via adat aansluiten op de Behringer en ik ben inmiddls zo ver dat de 16 uitgangen van de recorder netjes op de kanalen 16 tot en met 32 van de tafel binnen komen. Dus iets afspelen is geen probleem meer, dat gaat helemaal goed.
Maar natuurlijk wil ik ook wel wat op kunnen nemen want daar heb je toch een recorder voor.
hoe moet ik het i/o menu van de tafel instellen om er voor te zorgen dat de kanalen 1 tot en met 16 van de tafel direct dus zonder mixbussen naar de recrder worden gestuurd. Waar moet bijvoorbeeld dithering op staan.
Ik heb wel wat voorbeelden in de handleiding gezien maar daar kan ik niet echt in vinden hoe je dat dan precies in moet stellen.
Wie kan mij dat eens precies uitleggen en ook wat ik in de recorder in moet stellen.
Ik wil jullie vragen dat met zo weinig mogelijk plaatjes te doen dus zo veel mogelijk tekstmatig. Ik ben namelijk visueel gehandicapt dus ik moet alles met Braille en spraak lezen en dat kan dus niks met plaatjes.
Hopelijk zijn mijn vragen een beetje duidelijk en kan iemand mij verder helpen.

Met vriendelijke groeten uit Kampen en alvast bedankt.

Gert Schinkel.

Back