Korg Trident Totalloss

Status
Please reply by conversation.

Mike Philco

Ehmmm,...
Hi,
Ik kan op dit moment een Korg Trident gebruiken die helemaal aan barrels is. Eigenlijk heb ik alleen de interne bekabeling nodig en eventueel de MaskRom CPU. Meer niet.
Hier staat namelijk een in zeer goede staat bevindende Trident maar één of andere mafkees heeft de complete interne bekabeling in stukken geknipt. =(
Tja,...Als je zoiets doet dan ben je toch ook helemaal verknipt,...:kont:

Oh ja, Het gaat om de eerste uitvoering (Dus niet de MKII).Het zal wel een lastige zoektocht worden maar ik moet toch alle mogelijkheden benutten. Een Trident is een fantastische synth die ik altijd al had willen hebben. Nu heb ik er ééntje en nu kan ik hem voorlopig niet gebruiken.

Hi,
Ik kan op dit moment een Korg Trident gebruiken die helemaal aan barrels is. Eigenlijk heb ik alleen de interne bekabeling nodig en eventueel de MaskRom CPU. Meer niet.
Hier staat namelijk een in zeer goede staat bevindende Trident maar één of andere mafkees heeft de complete interne bekabeling in stukken geknipt. =(
Tja,...Als je zoiets doet dan ben je toch ook helemaal verknipt,...:kont:

Oh ja, Het gaat om de eerste uitvoering (Dus niet de MKII).Het zal wel een lastige zoektocht worden maar ik moet toch alle mogelijkheden benutten. Een Trident is een fantastische synth die ik altijd al had willen hebben. Nu heb ik er ééntje en nu kan ik hem voorlopig niet gebruiken.

sooooookanme voorstellen wat er inzit ,..div synth door t front panel aangestuurd weer door een z nog wat processor

lijkt me een taaie klus
anderzijds is deze bak wel waard asje der egt compleet andere bekabeling in moet maken ,..
kostje egt volgens mij maanden werk

valtditmee ...?
kzag keertje pix van je ps3100 die helemaal gaar was ,...mega veel werk

Status
Please reply by conversation.
Back