Microsoft Songsmith

ik wacht tot er trance upgrade packs te krijgen zijn

of een versie voor luie zangers/zangeressen

Het begin van het einde,..
Die trance addon komt heus wel,. samen met 1000 andere packs,..dit ding gaat groeien tot het alle functies van alle andere pakketten heeft gejat,.. geheel volgens de microsoft filosofie.
Dan gaat t online,.. gelinkt aan live messenger,..en myspace.

De hele muziekindustrie straks in handen van de microschoft. :maffia:

Waar koop ik aandelen songsmith?

:verkoght:

De filmpjes die microsoft heeft gemaakt zijn hilarisch:

En deze browsels met songsmith mag je ook niet missen:

kheb de trial geinstalleerd en de lijst met errors is zo lang dat t hilarish is,.
In t filmpje draait ie op een apple laptop,.. zou dat misschien zijn omdat ze m niet aan de praat kregen op vista in bepaalde configuratie?

songflip.jpg

misschien een nerd die er een idee over heeft?

Laatst gewijzigd:
Het leuke van muziek maken is nu juist, wat deze 'song-smith' je ontneemt.. wat ze als lastig zien, is juist de uitdaging.
Snap dus ook niet waarom ze hier tijd in steken

t'is wel lachen hoor maar ik zou me nou niet 123 zorgen maken dat de muziekindustrie (weer eens) naar de verdoemenis gaat :)
Daar is het resultaat met de GM klanken toch echt wel te 'lullig' voor

Ja psies,.. maar midi export zit er al in,.. geluidskaart kun je al kiezen,.
Wacht maar,.. Songsmith v5,.. Dan komen we er nog es op terug.

Het leuke van muziek maken is nu juist, wat deze 'song-smith' je ontneemt.. wat ze als lastig zien, is juist de uitdaging.
Snap dus ook niet waarom ze hier tijd in steken

Jaja,.. en daarom gaan we massaal naar t conservatorium om t "the hard way"
te doen.
Luie muzikanten zijn vet in de meerderheid,.. Kijk maar naar de hele loopbased scene en het megasucces van progs als froetie soep.
En wacht maar op versie 5,. dan zit er een uitdagingsfunctie in met een slider!!

Ik zie dit zeker op de consoles verschijnen! Een soort Guitar Hero Singstar achtige variant.

Het klinkt werkelijk nergens naar, maar daar zal de doelgroep wel genoegen mee nemen (kinderen,zatte mensen etc) Ik zie inderdaad ook al 'straat' 'emo' trance' en bubbeling versies voor de nederlandse markt verschijnen... :stupid

verschrikkelijk ding:O
werkelijk waar, je kan niet eens een droevig liedje maken...
en de export is zeer beperkt enkel .wav en .wma

dan kan je beter een paar potten en pannen pakken en daar muziek mee maken.

Back