Origineel geplaatst door robpapen
Die heb ik nog niet uitgeprobeert. De multiband moet erg goed zijn.
Ik heb hem, het is echt een geweldig dingetje...moet je echt even bekijken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door robpapen
Die heb ik nog niet uitgeprobeert. De multiband moet erg goed zijn.
Origineel geplaatst door fuse
PSP maakt heel goed spul. Ze hebben zelfs een gratis (piano) verb.
http://www.pspaudioware.com/indexen.html
De convulation reverbs zijn nog erg CPU vergend, maar als ze daar wat meer aan optimaliseren dan lijkt het me wel een ideale mooie verb voor software.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
He Rob, bedankt. En nog gratis ook!!!![]()

Origineel geplaatst door CrimsonWarlock
Qua reverb is mijn favoriet nog steed Reverb.It van Silverspike, is heel erg clean en kan echt ruimte toevoegen zonder je sound te kleuren. De gratis Roommmachine van hun komt ook regelmatig van pas.
www.silverspike.com
Voor multiband compressors raad ik aan ook eens op www.db-audioware.com te kijken. Naast de PSP plugins zijn deze ook absoluut favoriet bij mij voor super-clean compressen.
Heb Ambience al even geinstalleerd staan, maar nog geen tijd gehad om uitgebreid te proberen. Eerste indruk was inderdaad heel goedOrigineel geplaatst door robpapen
Maar de Ambience van Magnus verslaat ze allemaal IMO. Blijft nog mooier in de band liggen, echt top kwaliteit.

Origineel geplaatst door CrimsonWarlock
Heb Ambience al even geinstalleerd staan, maar nog geen tijd gehad om uitgebreid te proberen. Eerste indruk was inderdaad heel goed![]()
Origineel geplaatst door Shivah
die ambience is tot nu toe de beste verb die ik ooit gehoord heb voor een vst dan,erg natuurlijk en open...alleen inderdaad jammer dat het nogal wat cpu vreet,hoop dat ze dat kunnen verhelpen.
Origineel geplaatst door King of Snake
Okee dan, Ambience met nieuwe GUI bijna klaar (binnen een week)
![]()
ik weet nog niet wat ik er van moet zeggen, ziet er op het eerste gezicht mooi uit, maar of het ook overzichtelijk werkt dat moet nog blijken.

ook leuk om zo veel goede dingen te horen over Magnus z'n reverb, 'k zal'm wat kommentaren vertalen