Der_Mantie
Vintage lit
Mischien is dat bij een G2 wel zo maar dan zal het wel een bug zijn want het kan gewoon simpelweg niet.
idd ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mischien is dat bij een G2 wel zo maar dan zal het wel een bug zijn want het kan gewoon simpelweg niet.

crossit up 
2x2 toch? ...dus een kruiziging van osc 1+2 -en- 3+4...meuneuw peuleuw heeft heerlijke crossmodulationcrossit up
![]()
pcies...ik hoor ieder geval geen geluid totdat ik sync van 1 vd 2 OSCs losmaak
Ik ben niet 100% zeker of ik t zo goed heb, maar ik hoor ieder geval geen geluid totdat ik sync van 1 vd 2 OSCs losmaak
Doe dit bijv. Met een zaagtand...
Want sinus gaat bij mij inderdaad geen
geluid geven op mijn g2 mod.
hmm de Micro Mod heeft geen FM module met een zaagtand, dit is de enige die ik heb, de overige modules hebben dan weer geen sync

ik weet niet pcies wat je daar mee wil aanduiden maar een OSC kan niet op hetzelfde moment SLAVE en MASTER zijn, en dat word er dus steeds geclaimed door jullie...Check: Osc A & osc slave A
6 schreef:...want... OSC-1 wacht op het startschot van OSC-2
OSC-2 wacht op het startschot van OSC-1
beide doen dus niets...
de NM G1 manual schreef:A waveform of an oscillator with a Sync input can be synchronized with a wave of another oscillator. The
synchronization forces the wave to restart each time the modulating wave raises above 0.