Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zozo..Iemand van Steinberg zelf die reageert op forums. Logic forums zijn 1 grote doofpot met onzichtbare moderators die ingrijpen als een gesprek de verkeerde kant op gaat. respect![]()
Hallo Arno,
De Reverence verbruikt op dit moment nog een beetje te veel performance. We hebben dit tijdens de ontwikkeling al gemerkt, maar hebben gekozen om de Reverence stabiel te releasen, inplaats er nog heftig aan lopen te tweaken aan de performance waarmee de stabiliteit misschien niet meer garandeerd is.
Wat de automatisering aangaat: De automatisering werkt zoals het moet, alleen hebben wij een fout gemaakt met een aantal dingen waardoor bepaalde zaken niet gaan zoals men misschien verwacht of gewend is van vorige Cubase versies. Dit zullen we veranderen met een update, zoals ook te lezen is op Cubase.net.
Gr,
Chris

OP cubase.net ben ik die R6025 wel tegengekomen wanneer het beschikbare ram geheugen aan z'n tax zat. Heb je al die fouten met beide versies van cubase?
Heb je de "monitor" button wel aangevinkt op je channel? (naast de eq knop etc..)

-Als ik C5 opstart dan gaan mijn monitoren piepen (zwaar irritant)
Misschien dat het aan mijn geluidskaart (M-audio fast track Pro) ligt.