Thaizer
Stamgast
Dit is instelbaar.
Als je bv je mixerscherm hebt geopend en op je rechtermuisknop drukt, selecteer dan 'always on top'.
Als je bv je mixerscherm hebt geopend en op je rechtermuisknop drukt, selecteer dan 'always on top'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[...]
Reverence is wat mij betreft nog onbruikbaar. Er komt als het goed is een update aan...
Reverence dus, en ook een memory lek wat er zou zijn?
hallo synthforummers,
bij Thomann kost Cubase 5; 539 euro. Bij alle andere winkels kost ie ook +500 euro.
Nu heb ik een link gevonden bij studiodedijk waarbij de EMU 0202USB + Cubase 5 intotaal 489 euro kost.
Dit is de link: http://www.studiodedijk.nl/aanbiedingen/bundelsmetcubase5encubasestudio5.html
Dit is wel heel erg goedkoop natuurlijk. Nou heb ik de verkoper gebeld en die deed heel erg vaag hierover. Hij zei dat het echt zo goedkoop is en dat het een update is. Dus dat je cubase 4 krijgt en dan een update naar cubase 5, maar ik zie nu dat je dan ook uit komt +500 euro of soms zelfs +600 euro.... Mis ik wat of is het hier echt zo goedkoop?
Jammergenoeg loopt C5 bij mij ook geregeld vast/gaat ineens uit.
(werk ook op een mac)
Niet echt een vast iets, maar random. (soms bijv wanneer ik iets opneem midi->audio,.. als ik een nieuwe vst install, etc etc)
Ben er nu achter wat t is...
Als ik linksboven de knop "constrain delay compensation" klik... (die echt aan moet staan ivm het anders niet sync lopen van mn sherman...), dan slaan dus veel fx dingen uit.... jammer... hoop dat dit verholpen word.
Ok bedankt,... had dat nog niet kunnen vinden.
En dan de knop die delay compensation indrukken op het kanaal bedoel je, of handmatig invullen bij je extern fx?
Geen van beide.