Electron suck my cheeseballs. [/B]
Tegen de tijd dat jij die dingen voor 50 euro commercieel op de markt kan brengen zoals Elektron dat doet wil ik je wel weer horen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Electron suck my cheeseballs. [/B]

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Okee, stel ik wil hem wel via een boardje ala SIDStation bedienen en hij zit in een mooi kastje... 100 euro erbij? Wie maakt hem voor mij?
Triple !Origineel geplaatst door Lacertus
Die wil ik ook wel! Dus al twee klanten voor je onderneming!
. Het leuke aan zelfbouw is dat je het zo duur of zo goedkoop kunt maken als je wilt, als je echt geen geld hebt steek je de print met componenten gewoon in een brooddoos en edit je uitsluitend met je pc.Origineel geplaatst door Jena_mu6
luie donders..............
Ik ben echt niet lui, maar het zou heel gevaarlijk zijn als ik met een soldeerbout aan de gang zou gaan... sommige dingen kun je beter niet doen...

puur soldeerwerk: 10 euro, maar dat vind ik al weinig..Origineel geplaatst door bazziman
Wat is een redelijk uurloon voor een soldeerkoning?

in totaal dus 291 uur voor 11 sids voor ze betaalbaar worden... stel je werkt er gemiddeld 2,91 uur aan per dag, dan ben je er 100 dagen mee bezig... das drie maanden. Die heb ik niet. Dan liever drie maanden ebay afstruinen en een SIDStation vinden.Origineel geplaatst door r.5
En hoeveel kosten de volgende 10 sids?
10 * 0u R&D
10 * 20u solderen
1 * 10u testen (in parallel)
10 * 0u documentatie
-------------
210u+10%=231u
of omgerekend zo'n 23u per sid ipv de originele 60 uur (40% vd originele raming)
ook de kostprijs zal afnemen naarmate de productie run groter wordt...

Origineel geplaatst door r.5
En hoeveel kosten de volgende 10 sids?
10 * 0u R&D
10 * 20u solderen
1 * 10u testen (in parallel)
10 * 0u documentatie
-------------
210u+10%=231u
of omgerekend zo'n 23u per sid ipv de originele 60 uur (40% vd originele raming)
ook de kostprijs zal afnemen naarmate de productie run groter wordt...
Origineel geplaatst door synthmann
tjo luitjes, die allom bekende hardsid pci vergeten, kant en klaar voor een prikkie en nu bieden ze zelfs meer betaalmogelijkheden dan alleen western union!
In een dedicated kastje met nummeriekpadje wil ik hem wel!Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Okee, stel ik wil hem wel via een boardje ala SIDStation bedienen en hij zit in een mooi kastje... 100 euro erbij? Wie maakt hem voor mij?

Origineel geplaatst door Putzi
De behuizing van mijn SID heeft 5 euro gekost, was eerst een video demodulator waar precies een eurocard in paste
![]()
Origineel geplaatst door MadR
en waar zitten de knoppen dan ? of doe je dat via midi ?
Ziet er netjes uit, maar is niet wat ik zoek!Origineel geplaatst door Putzi
De behuizing van mijn SID heeft 5 euro gekost, was eerst een video demodulator waar precies een eurocard in paste
![]()
Respect.. Dit zou best iets voor een ander lid kunnen zijn.