FEEL MY BEAT

ik ga de track hier niet volledig posten zoals hij is, vandaar die stemmetjes ertussen......

ik ga de track hier niet volledig posten zoals hij is, vandaar die stemmetjes ertussen......

Oh dat had ik niet door...

Maar wat verwacht je dan??? Dat dit uitgebracht gaat worden? Dat je hier rijk mee gaat worden? Heeft iemand je misschien gouden bergen beloofd ofzo?

Klinkt misschien wel erg bot, maar als ik de wind en koffie even weg'filter' (lol), dan hoor ik niet echt een boeiende track. Meer een onsamenhangend geheel van wat elektronisch getinte geluidjes.

Dus nee... mijns inziens nog steeds niet geslaagd!

tja, ik las zo de reacties en vond sommige wat overdreven. Maar ik moet toch toegeven dat ik het beluisteren van deze track niet echt als prettig ervaren heb.

Misschien wat overdreven om het (welliswaar indirect) een kuttrack te noemen, want met tips komt deze jongen denk ik een stuk verder, maar goed.

Allereerst, wat voor monitorspeakers gebruik je? Hoe klinkt het tov muziek waar je zelf graag naar luisterd (qua afmix)?

Nixcc, ik denk dat het wel verstandig is om hem te posten zoals hij is. Dus zonder die stemmen. Dan kan er veel beter iets over gezegd worden. Als je een snippest doet, dan is dat toch geen probleem en als mp3 (128 kB/s desnoods) ben je helemaal zeker dat hij niet ongevraagd op een CD komt :eureka:

Daarnaast voorkom je dan ook veel van de bovenstaand reactie.

Vind het ook erg irritant klinken allemaal en als dat eruit was, vind ik de kwaliteit nog erg slecht.
Ik zou het gewoon opnieuw overdoen en de kwaliteit fixen en niet erdoor heen gaan praten.

geintje hoop ik?
klinkt alsof je de track op 64 kbps hebt gerendered, vind het verder verre van bijzonder.
Denk dat je je voorlopig geen zorgen hoeft te maken dat iemand je fette bietz ript

Subgroover : Gouden bergen vind ik in men hart, niet in mijn geldbeugel......

Voor de rest klinkt ie wel redelijk goed in men koptelefoon, natuurlijk niet die mp3, die is erg kut, en zonder stemmetjes....

Eigenlijk, vanaf ik een audiomixdown doe is de kwaliteit , zelfs als ik intern opneem via
stereomix is het kut.

Als het rechtstreeks uit mijn DAW komt klinkt het erg vet , toch wel !!!

ik heb maar 1 monitorspeaker van KRK , de rokit 6 g2, en die staat in mijn polyester boot, waar het helemaal kut is qua klank......

Mijn eerste post was misschien wat flauw, maar het is luistert echt vervelend met dat soort rare stemmen/ samples ertussen. Waarom neem je niet gewoon een myspace-account en gebruik je hun player als je niet wilt dat mensen je muziek als mp3 kunnen downloaden? Krijg je gegarandeerd ook meer on-topic reacties. :)

Voor de rest klinkt ie wel redelijk goed in men koptelefoon, natuurlijk niet die mp3, die is erg kut, en zonder stemmetjes....

Eigenlijk, vanaf ik een audiomixdown doe is de kwaliteit , zelfs als ik intern opneem via
stereomix is het kut.

Als het rechtstreeks uit mijn DAW komt klinkt het erg vet , toch wel !!!

ik heb maar 1 monitorspeaker van KRK , de rokit 6 g2, en die staat in mijn polyester boot, waar het helemaal kut is qua klank......

ik begrijp je echt niet... je zit zélf te zeggen hoe kut het wel klinkt in een koptelefoon, audiomixdown etc...énkel recht vanuit jouw DAW klinkt het erg vet.
Laat dat nu net de énige manier zijn waarop WIJ jouw track niét kunnen beluisteren !
Maw, voor de meesten onder ons -myself included- klinkt dit volledig kut.
En de meesten van ons luisteren dan nog 'door' de geluidskwaliteit , en horen dan eigenlijk nog steeds iets wat op niet veel trekt.
Jij post altijd maar tracks waarvan dan bijstaat wat er niet goed aan is, wat er nog moet aan gebeuren, wat er kut aan is...en dan verwacht je hier één of andere opbouwende reactie ??
Jezelf dan nog zo fantastisch vinden dat je je track verhakkelt met wat stemmen erin zodat niemand met die prachtige track zou gaan lopen, da's eigenlijk ongezien hier op dit forum !
Ik vraag me af waarom je nog tracks post eigenlijk als je toch van zo'n ongelooflijk niveau bent ??

Als je ooit met je muziek uit jouw eigen superwereldje zou willen geraken, zou ik -ipv tracks te maken- stilaan eens uitvogelen hoe je je muziek kan vastleggen zodat ie voor andere mensen beluisterbaar is (monitoring, mixen, ... allee, ervoor zorgen dat het voor ons ook zo vét klinkt als voor jou)

Feel my beat ? grapjas

Als mensen muziek willen maken voor anderen, dan snap ik opzich wel dat je bij twijfel de muziek hier plaatst voordat je een nummer compleet gaat afwerken. Als je dan van iedereen reacties krijgt dat het niet om aan te horen is, dan weet zo'n iemand dat hij beter meteen met een nieuwe track kan beginnen.
Maargoed, er is natuurlijk een verschil tussen nog wat moeten afwerken en dit geval, want dit is niet echt serieus te nemen.

Back