Computerapparatuur op marktplaatsgedeelte

Ik vind Tweakers idd heel saai, daar maken ze ruzie over een toestenboard/muis combo of een controller voor je games. Hoor ik liever dat geblaf hier over soft of hardware :D

Een synthforum zonder marktplaats lijkt me zo gek nog niet :D

Je voorkomt dan niet alleen dit geneuzel maar verhoogt mogelijk ook de kwaliteit van het forum. Moderators krijgen meer tijd om zorg te dragen over de grote hoeveelheid informatie en de overgebleven leden zitten hier met hetzelfde doel: informatie uitwisselen.

Een synthforum zonder marktplaats lijkt me zo gek nog niet :D

waaaaat :confused:

ik volg hier dit draadje niet maar :halleluja:halleluja:halleluja aan de marktplaats van dit forum..
das de grootste reden dat ik Synthforum dagelijks meermaals bezoek.

nou eigenlijk heeft ie wel gelijk, ik heb nog een beter idee...

laat alleen de Mods maar posts maken, de rest (wij dus) kunnen dan alleen lezen. Zo staan alle neuzen dezelfde kant op, is er geen onvertogen woord meer. De handelwars en flamewars tussen bekende H-eren blijft achterwege. Nooit meer geziek dat een synth te duur is. Alles wat er nog rest voor de bezoeker is zijn beurs te trekken en de SF paypal rekening vol te storten....

En vandaag de dag is deze discussie nog steeds van toepassing, ik zag een 19 inch pc langskomen waar ik zelf best wel geintereseert in zou zijn, hij is al verwijderd maar op marktplaats.nl vind je dit soort dingen niet.

Geen hond die er meer voor zou betalen op marktplaats, wat moet je daar nou met een 19 inch pc op marktplaats als je diezelfde pc voor minder kunt krijgen in een normaal kassie, maar hier een stuk interresanter.

Wat moet ik dalijk als ik van mijn pc af wil? Op marktplaats krijg ik er geen cent voor, hier zou hij interresanter worden omdat hij tot aan de harde schijven en video kaart toe in rubbers hangt en uitgevoerd is met super lompe passieve koelers die je niet hoort en de geluidskaart met 8 out 4 in gewoon in het design in zit gebouwt. Wat moet een gemiddelde markplaats koper nou met zo een pc? Dit is dan toch wel degelijk audio gerelateerd?

Ik zie hier soms pc's of mac's langskomen wat voor ons synhtforummers voor een heel mooi prijsje word weg gedaan met alles erop en eraan. De marktplaats bezoeker geeft dat er niet voor maar wij zien de waarde er wel van in en heb je interesse dan kun je altijd kontakt opnemen ook al is de advertentie al verwijdert maar toch.

Zou het niet wat zijn om met een (wat ik laatst ook al ergens op sf las) minimaal aantal berichten (lees bijvoorbeeld 500 forum berichten) wel een pc te mogen plaatsen die aan een aantal eisen voldoet in een extra computer gerelateerd pc forum? Na 500 berichten weet elk lid wat die eisen zijn en plaatst niet elke halve zool zomaar een pc toch?

Zo missen de sf mensen geen leuke muziek gerelateerde computer dealtjes, en kan in elk geval ook niet half tweaker.net zijn game pc kwijt op synthforum, je moet wel aardig wanhopig zijn om eerst hier 500 berichtjes te plaatsen om je computer te verkopen niet?

En vandaag de dag is deze discussie nog steeds van toepassing, ik zag een 19 inch pc langskomen waar ik zelf best wel geintereseert in zou zijn, hij is al verwijderd maar op marktplaats.nl vind je dit soort dingen niet.

Geen hond die er meer voor zou betalen op marktplaats, wat moet je daar nou met een 19 inch pc op marktplaats als je diezelfde pc voor minder kunt krijgen in een normaal kassie, maar hier een stuk interresanter.

Wat moet ik dalijk als ik van mijn pc af wil? Op marktplaats krijg ik er geen cent voor, hier zou hij interresanter worden omdat hij tot aan de harde schijven en video kaart toe in rubbers hangt en uitgevoerd is met super lompe passieve koelers die je niet hoort en de geluidskaart met 8 out 4 in gewoon in het design in zit gebouwt. Wat moet een gemiddelde markplaats koper nou met zo een pc? Dit is dan toch wel degelijk audio gerelateerd?

Ik zie hier soms pc's of mac's langskomen wat voor ons synhtforummers voor een heel mooi prijsje word weg gedaan met alles erop en eraan. De marktplaats bezoeker geeft dat er niet voor maar wij zien de waarde er wel van in en heb je interesse dan kun je altijd kontakt opnemen ook al is de advertentie al verwijdert maar toch.

Zou het niet wat zijn om met een (wat ik laatst ook al ergens op sf las) minimaal aantal berichten (lees bijvoorbeeld 500 forum berichten) wel een pc te mogen plaatsen die aan een aantal eisen voldoet in een extra computer gerelateerd pc forum? Na 500 berichten weet elk lid wat die eisen zijn en plaatst niet elke halve zool zomaar een pc toch?

Zo missen de sf mensen geen leuke muziek gerelateerde computer dealtjes, en kan in elk geval ook niet half tweaker.net zijn game pc kwijt op synthforum, je moet wel aardig wanhopig zijn om eerst hier 500 berichtjes te plaatsen om je computer te verkopen niet?

Helemaal mee eens. En hetzelfde geld voor Dj aparatuur, wat toch behoorlijk gelieerd is aan studio apparatuurtegenwoodig. Gewoon de huisregels aanpassen! computeres en dj gear gewoon toevoegen, vind het zo meoilijk doen om niets!

Als mensen hun muziek pc hier willen verkopen, laat dan dan gewoon toe. Tweakers komen hier toch niet op de marktplaats om wat te verkopen.

Ik vind het af en toe ook wel zot. Isolatiemateriaal mag je wel aanbieden maar geen DJ apparatuur.
En voor velen zijn synths tegenwoordig een computer met VST plugins. Dan is een PC toch hun muziek hardware? We hebben daar ook speciale forumonderdelen voor. Waarom mag je het dan niet verkopen hier?

what's next? ...sfeerverlichting? kamerplanten? niet synthgerelateerde drieluikjes voor aan de muur boven de mixer? lavalampen? lasergesneden platenbakken? bob moog zitzakken met van nep knoppen er aan geborduurd? paris hilton themed synth stofhoezen? of wellicht een exclusief niet begeerde poly-800 kwartet spel?

Ik vind inderdaad dat er een forumonderdeel "kleding en toebehoren" moet komen.

Of beter:

"kleding en toebehoren [synth's, muziek, e.d.]"

"kleding en toebehoren [overige]"

OK, er moet duidelijk een grens zijn. Maar waarom wordt isolatiemateriaal dan wel toegestaan? En algemene studio apparatuur heeft ook niks met synths te maken.

Back