WTF? Bass goes dance!

Bass

Gepokt en gemazeld
nou het is niet mijn stijl maar dan ik ook maar een 4 to the floor dance nummer gemaakt,
is ie een beetje gelukt?

benieuwd wat jullie ervan vinden

:baco:

Attachments

• 12032009dancy.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 81
Beetje disco, krijg een beetje Donna Summer vibes, wel orgineel en erg 80ties

disco???
:dubbel: waar haal je dat nou weer vandaan
nou ja in wezen is alle 4 to the floor van disco afkomstig

het heeft nog steeds een duidelijk tikkie front invloeden alleen is het meer uplifting en helderder/opener...
ik vind dit ergens net iets leuker dan je voorgaande materiaal, er gebeurd meer, de aandacht word wat langer vastgehouden nu aangezien de bass neutraler in het geheel zit en er meer andere geluiden aan bod komen...

Laatst gewijzigd:
hoe kan je hierbij nou aan donna summer denken?

ik vind de kicksample niet zo lekker gekozen, de beat treint ook niet
en zoveel vind ik er ook niet gebeuren
beetje kalig
zeker bij dit soort "simpelere" muziek moet er wat meer fx en fills enzo inzitten om het interessant te houden. met trackmuteknoppen spelen is dan niet genoeg imho. en de logge stereo leadbassdinges is wat logig

hoe kan je hierbij nou aan donna summer denken?

ik vind de kicksample niet zo lekker gekozen, de beat treint ook niet
en zoveel vind ik er ook niet gebeuren
beetje kalig
zeker bij dit soort "simpelere" muziek moet er wat meer fx en fills enzo inzitten om het interessant te houden. met trackmuteknoppen spelen is dan niet genoeg imho. en de logge stereo leadbassdinges is wat logig

Beetje " i feel love" en henry thurman (underwater) achtige disco lijntjes en foute snare rolls (lkeer kris kras tussendoor, wat ze pre italo ook vaak deden (zeg maar Joy Division / New order) maar dan met tiesto sounds :D

De kazige oudere jongeren onder ons moeten nu zoiets hebben Ahaa...:duivels:

ik proef hier toch disrespect jegens mijn jammetje,
ik kan ook gewoon geen 13 in een dozijn muziek maken helaas =)

Is geen disrepsect, ik vind het wel orgineel, zie het als een compliment!

haha was meer een stang hoor!

ach jaaa ik weet t niet, we zijn nu zo verwend met vette en nog vettere producties dat ik wel eens denk om ermee te stoppen uberhaupt

Stoppen is toch echt zonde. Nu is alles vet, vetter vet, maar alles komt terug. Kijk maar naar de TV...zeg is Aaaaa. Dus gewoon lekker je eigen ding blijven doen en lol houden.

mijn producties zullen nooit zo lekker klinken als Booty Luv... =(

Bass, wat is er aan de hand? Wordt het tijd voor de synthfluisteraar :eureka: Maar het gaat er toch om dat je lekker muziek maakt.

wat is dat toch
"ik kan gewoon geen 13 in een dozijn muziek maken"
je er gelijk tegen afzetten of zo.. terwijl de kritiek niet zozeer op je idee is maar mee rop de uitvoering.
zo apart is t allemaal niet hoor, ik vind dit een behoorlijk 13 in een dozijn idee.
als onaf apart is lust ik er ook nog wel eentje

en waarom moet jij ergens mee stoppen als "we" iets gewend zijn
vergelijk jezelf wat minder met anderen zou ik willen adviseren. je drang om uniek te zijn is niet zo nodig, kijk maar in de spiegel, jij bent de enige basssss :)

Beetje " i feel love" en henry thurman (underwater) achtige disco lijntjes en foute snare rolls (lkeer kris kras tussendoor, wat ze pre italo ook vaak deden (zeg maar Joy Division / New order) maar dan met tiesto sounds :D

nogmaals, als je dit disco noemt heb je wel een heeeeeeeeeeeeeeeel klein brilletje waar je door kijkt

ja dat snap ik wel, mijn noise gaat me nog het beste af :dubbel:

nou ja, tuurlijk is muziek maken leuk, maar anno 2009 klinkt alles zo verdomde gepolijst en dik en gelikt... mijn muziek klinkt dan alsnog als "thuis gemaakt" haha

maak nu eens gewoon muziek en presenteer het niet met 3e persoons thread titles en afzetten tegen hetgene je niet wil maken (of juist wel? ik weet het niet ;)) en post je shit gewoon en zeg er verder niets bij... laat de muziek spreken en niet allerhande voorbedachte ondersteunende texten van jezelf (die soms, zo lijkt het, uit het onzekere voortkomen)... doe je ding... doe JE ding...

Back