Batterij Yamaha FSR1 zelf vervangen?

kabelaar

Stamgast
Hallo
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de batterij van een FSR1? In de handleiding wordt het afgeraden maar waarschijnlijk staat dat standaard in elke handleiding.
Mocht dit, het zelf vervangen, toch af te raden zijn, heeft dan iemand een goed adres waar ik dat kan laten doen?
Iemand ervaring hiermee?

Laatst gewijzigd:
Het lijkt wel de tijd van dooie batterijen......

Ik zit omgeving Amsterdam....een ieder die batterijen eruit en erin wil hebben gesoldeerd moeten ff pb-en........kan je langs komen met je synth + geld en het wordt geregeld.:doei:

Hoe weet je dat het nodig is om de batterij te vervangen is?

Weet je zeker dat ie gesoldeerd zit? Voor het zelfde geld koop je bij de Appie een knoopcel(even naar de counter) en zet je hem gewoon in het voetje.

http://www.studio-central.com/phpbb/viewtopic.php?f=91&t=66910

Niet moeilijker dan een nieuwe simkaart in je feun. Wel alle schroefjes weer terug derin he! :D

Okee dan Jochem jij hebt m......ik heb zo'n FSR nog nooit van binnen gezien eigenlijk (van buiten ook niet maar dat ff terzijde)....

Als mensen zelf nou eens een keer wat research doen voor dat ze threads openen...:Z Echt met google kan je echt bijna alles vinden echt echt....doe s probeers is nie moeilijk...ik kan t, Jochem kan het, nou dat zegt toch genoeg.....:engel::D

FS1R is voor de pad-lievende medemens puur goud. Zelden zo een mooi dynamische en breed waaierende tapijtmachine gehoord. Dikke filters ook. Maar hij grenst aan onbedienbaar, helaas.

FS1R is voor de pad-lievende medemens puur goud. Zelden zo een mooi dynamische en breed waaierende tapijtmachine gehoord. Dikke filters ook. Maar hij grenst aan onbedienbaar, helaas.

Jij dikke pad:walker:fietspad, koffiepad dus jij bent tapijtenlegger van beroep?Padverdorie.....pad je op...pad do's, pim pam padden.......ghehehehe padua:biertje:

Okee dan Jochem jij hebt m......ik heb zo'n FSR nog nooit van binnen gezien eigenlijk (van buiten ook niet maar dat ff terzijde)....

Als mensen zelf nou eens een keer wat research doen voor dat ze threads openen...:Z Echt met google kan je echt bijna alles vinden echt echt....doe s probeers is nie moeilijk...ik kan t, Jochem kan het, nou dat zegt toch genoeg.....:engel::D

Ja wat ook stom van mij:stupid, had natuurlijk nooit een nieuwe thread mogen openen. Ik ging er even vanuit dat je hier vragen kon stellen zodat mensen met de zelfde ervaringen en of kennis je snel een antwoord kunnen geven (uiteraard geheel vrijwillig). Maar dit is weer eens te naief geredeneerd. Het is inderdaad veel logischer om op een Amerikaanse site te gaan zoeken naar het antwoord waar je in de buurt (Midden-Nederland) hulp kunt krijgen. :o::biertje: Misschien ga ik er in de toekomst rekening mee houden!

Ja wat ook stom van mij:stupid, had natuurlijk nooit een nieuwe thread mogen openen. Ik ging er even vanuit dat je hier vragen kon stellen zodat mensen met de zelfde ervaringen en of kennis je snel een antwoord kunnen geven (uiteraard geheel vrijwillig). Maar dit is weer eens te naief geredeneerd. Het is inderdaad veel logischer om op een Amerikaanse site te gaan zoeken naar het antwoord waar je in de buurt (Midden-Nederland) hulp kunt krijgen. :o::biertje: Misschien ga ik er in de toekomst rekening mee houden!

Ja maar een beetje onderzoek ernaar doen en je was zelf waarschijnlijk ook op die site uitgekomen...staan mooie plaatjes bij die het een en ander uitleggen........ik wou je niet beledigen ofzo en al helemaal niet ontmoedigen, maar kom op zeg het is een batterij verwisselen...als tie nou nog vastgesoldeerd was dan had ik het kunnen begrijpen.
Maar je hebt je antwoord dus je kan weer verder daar gaat het toch om.:doei:

Back