kabelaar
Stamgast
Hallo
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de batterij van een FSR1? In de handleiding wordt het afgeraden maar waarschijnlijk staat dat standaard in elke handleiding.
Mocht dit, het zelf vervangen, toch af te raden zijn, heeft dan iemand een goed adres waar ik dat kan laten doen?
Iemand ervaring hiermee?
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de batterij van een FSR1? In de handleiding wordt het afgeraden maar waarschijnlijk staat dat standaard in elke handleiding.
Mocht dit, het zelf vervangen, toch af te raden zijn, heeft dan iemand een goed adres waar ik dat kan laten doen?
Iemand ervaring hiermee?
Laatst gewijzigd:

geweldig!!!
Echt met google kan je echt bijna alles vinden echt echt....doe s probeers is nie moeilijk...ik kan t, Jochem kan het, nou dat zegt toch genoeg.....
fietspad, koffiepad dus jij bent tapijtenlegger van beroep?Padverdorie.....pad je op...pad do's, pim pam padden.......ghehehehe padua
, had natuurlijk nooit een nieuwe thread mogen openen. Ik ging er even vanuit dat je hier vragen kon stellen zodat mensen met de zelfde ervaringen en of kennis je snel een antwoord kunnen geven (uiteraard geheel vrijwillig). Maar dit is weer eens te naief geredeneerd. Het is inderdaad veel logischer om op een Amerikaanse site te gaan zoeken naar het antwoord waar je in de buurt (Midden-Nederland) hulp kunt krijgen.