Arp 2600

Ik bespeur een verhoogd risico op oninbaarheid van gewonnen goederen na overschrijving van geldmiddelen :smeris:

Het kan toch ook gewoon iemand zijn die voor het eerst ebayed :D

Beschrijving De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het aanbieden van dit object.
Amazing condition, circa late 1970's, the very lovely black and orange variety ARP 2600 3 oscillator modular analog synth. The keyboard seems to work intermittently and certainly needs a calibration, I haven't used the keyboard, instead have used it as a processor and via Doepfer cv/gate sequencers. Comes with built in flight cases, in two pieces (synth and keyboard).

ast zijn eigen txt is en foto,s
ziet er ...redelijk eigen uit

kan allemaal ...te lenen zijn van t net
usa is in crisis...en centen zijn blijkbaar daaro ook nodig

kan allemaal ...te lenen zijn van t net
usa is in crisis...en centen zijn blijkbaar daaro ook nodig

En nog een risico parameter :W

Maar het blijft een prachtige synth :{

Laatst gewijzigd:
welnee,... 1000 euro dream on ...

Lage startprijs op ebay is een typisch lokmiddel om bieders aan te trekken (zoals wij) .

Als hij uiteindelijk er niet voor krijgt wat hij er voor wil, gaat de verkoop gewoon niet door, ... heb ik ook al gedaan met een korg op ebay.

Als jij zo iets flik krijg je gewoon een negatieve feedback en een ebay strafpunt.
En 3 punten is je acount geschorts.
Maar waar lullen we over deze aanbieding stinkt van alle kanten.

Toch lijken de foto's erg overtuigend.

Maar inderdaad het is voor het kopen beter dat je in de buurt van de koper woont om zeker te kunnen gaan.

Als jij zo iets flik krijg je gewoon een negatieve feedback en een ebay strafpunt.
En 3 punten is je acount geschorts.

... wat nou,...

Je zet er iets tegen veel te lage prijs op als lokaas voor bieders over een biedingsperiode van bv. 10 dagen.

... als je op dag 9 niet het verhoopte bedrag geboden krijgt,... zwier je er toch gewoon de aanbieding af... geen strafpunten... in het ergste geval enkele euro's voor het plaatsen van de advertentie.

welnee,... 1000 euro dream on ...

Lage startprijs op ebay is een typisch lokmiddel om bieders aan te trekken (zoals wij) .

Als hij uiteindelijk er niet voor krijgt wat hij er voor wil, gaat de verkoop gewoon niet door, ... heb ik ook al gedaan met een korg op ebay.

Kijk dat vind ik nou een trieste actie.

Eerst zet je iets op ebay, omdat je je product wilt veilen en als je dan niet genoeg centjes geboden krijgt haal je het ervan af.

Een product veilen op Ebay heeft als voordeel dat je een hogere marktprijs voor iets 'kan' krijgen. Hier ben jij overduidelijk naar op zoek, anders had je het product wel voor een "buy it now" prijs eropgezet.

Als je dan een lager bedrag geboden krijgt dan wat je gehoopt had en iemand anders dus zijn mazzeltje in het kopen op Ebay heeft, dan ben je zo'n mietje dat je het product eraf haalt.

Dat vind ik nou echt triest...................dat je je uberhaupt nog zorgen maakt over wel/geen strafpunten of negatieve feedback. Je lost het toch op een smiechterige manier op. Voel je jezelf daar lekker bij als je een keer zelf iets goedkoop via Ebay binnen harkt?

Losert..

grtz Bruce

... wat nou,...

Je zet er iets tegen veel te lage prijs op als lokaas voor bieders over een biedingsperiode van bv. 10 dagen.

... als je op dag 9 niet het verhoopte bedrag geboden krijgt,... zwier je er toch gewoon de aanbieding af... geen strafpunten... in het ergste geval enkele euro's voor het plaatsen van de advertentie.
zo hoort het toch niet. zet er dan een minimumprijs op of zo. dit riekt naar onoprechtheid vind ik

... ahum, ....na deze scheldtirade misschien een beetje recht van antwoord.

Mijn korte vermelding van "heb ik ook al gedaan, met een korg".. had ik misschien minder stoer moeten omschrijven als :

- één van mijn eerste verkopen via ebay van een korg (lang geleden)
- iets te naief hem erop gezet in de veronderstelling dat hij wel zou gaan verkopen voor mijn richtwaarde , ... en er dan maar een laag bedrag opgeplakt om zeker de aandacht te trekken.
- brute pech ... één dag voor afsluiting ontvang ik op mijn (eigen te lage geplaatste) startbod een meerbod van 10 schamele euro .
- nadat ik doorhad dat ik sinterklaas ging spelen (door mijn eigen schuld, en het niet echt doorhebben van hoe je het nou wel moet doen), dan maar snel de reglementen van ebay doorgenomen
... en inderdaad een achterdeurtje gevonden,... annuleren ... en slechts enkele euro's te betalen aan ebay zelf voor de advertentiefoto.

Is dit misdadig ? ... dom gehandeld wel,... maar kom, het geld groeide toen echt niet op mijn rug !
Ondertussen verkocht ik al meerdere dingen via ebay, waarbij ik het startbod steeds hoog genoeg plaatste. (uit fouten leer je).

... tot slot voor sommigen die zich in hun drang van heilige-rechter mij voor dit éne zinnetje uitschijten ...nog een wijze raad ,
... doe iets aan je sexleven of ga naar een psychiater, .. volgens mij kan je nu nog geholpen worden.

leuk, reeks jeugdzonde

ben ook niet brandschoon..

Back