Arp 2600 met sequencer.

2 x Arp2600 in Rotjeknor, moet niet gekker worden :D

@Brz geef maar een gil als je eens in de buurt van Rotterdam bent. Ik ben niet zo vaak in de buurt van Loosdrecht denk ik..

@Exel; welke versie 2600 heb jij nou? De v2.0 of een van de latere versies?

Laatst gewijzigd:
Ik heb de v2.0, met nog een paar modjes erop (twee envelope speeds en oscilator sync switches).

Ik heb de v2.0, met nog een paar modjes erop (twee envelope speeds en oscilator sync switches).

Ah dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook de v2.0, waarvan osc1 en osc2 de 4027 type zijn en de 3e is de 4027-1. Verder weet ik niet of er mods op zitten. Zal het eens navragen als de tijd voor een servicebeurt daar is aangebroken.

Ik ken Wiseguy niet persoonlijk...maar in mijn optiek is de Fenix II een dikke synth.....het kan geluidstechnisch niet je smaak zijn, maar als je roept dat het geen dikke synth is....tja.

zonder meer een uitgebreide synth, die fenix2, maar het gaat niet alleen om alle ins en outs, maar ook om wat er onder de motorkap zit.

ik kreeg toentertijd ook wel een beetje het idee dat er sprake was van een mini-hype.
natuurlijk een dikke synth, maar er zijn heel veel dikke synths. ook voor de iets minder dikke portemonnee.

je had het over de ttsh, ik ben ook wel benieuwd geraakt naar de korg odyssey. die lijken me beide ook erg leuk en interessant.

Niks mis met de fenix hoor.
Ik zou zelf ook nooit snel een 2600 meer kopen met de huidige prijzen.
Er is zo veel nieuw spul wat net zo leuk tot leuker is.

zonder meer een uitgebreide synth, die fenix2, maar het gaat niet alleen om alle ins en outs, maar ook om wat er onder de motorkap zit.

ik kreeg toentertijd ook wel een beetje het idee dat er sprake was van een mini-hype.
natuurlijk een dikke synth, maar er zijn heel veel dikke synths. ook voor de iets minder dikke portemonnee.

nou 'onder die motorkap' lukt wel bij de fenix en er waren er maar weinig te koop.zou me verbazen als de prijs zo hoog is , in heb 1 jaar geleden nog een aangeschaft via synthforum, maar goed proberen kan altijd natuurlijk.
wat aanbod betreft leven we in gouden tijden natuurlijk

Niks mis met de fenix hoor.
Ik zou zelf ook nooit snel een 2600 meer kopen met de huidige prijzen.
Er is zo veel nieuw spul wat net zo leuk tot leuker is.
Apart ding hoor, die Fénix en hij was helemaal niet duur. Ik verwacht dat Korg nog wel met een heruitgave van de 2600 komt. Die commerciële kans moet Korg toch grijpen?

Back