Arp 2600 met sequencer.

Natuurlijk kan een goedkoop VA-tje precies hetzelfde doen, maar ja ieder zijn meug toch? Een Syrinx, SH5, OSCar, etc.. kan dit uiteraard ook, maar ja ik heb liever een 2600..:halleluja

Status symbool? Waarom zouden bezitters dit als status symbool in hun setup hebben? Dit is een stukje geschiedenis met een geweldige klank, interface en mogelijkheiden. Niks om mee op te scheppen. En trouwens de mijne was gelukkig geen 9K, maar slechts een aantal 'K's minder.

Wat me wel opvalt is de lange nagel aan je duim;)

Die duim nagel heeft zo zijn redenen ;)

Als je goed kijkt zijn de nagels van mijn rechterhand allemaal iets langer dan die van mijn linker. Maar goed, we hadden het over de 2600 :P

Ow ja.....sexy hoor een 2600.....heb zelf een TTSH en vraag mezelf weleens af hoeveel/weinig het verschilt.
Keertje daten?

Voor wie een dikke synth zoek, ik zit eraan te denken om mijn Fenix weg te doen....

echt ?
a once in a lifetime chance ....
jammer hoor, waarom?

ebay...misschien

De 2600 heeft een vorm van kapsones die hem erg onderscheidt van andere monosynths. Verder is hij leuk te combineren / uit te breiden met eurorack. In een modulaire setup is het een leuke hybride aanvulling. Uiteindelijk kom je een beetje in dezelfde discussie als de vaak bezongen EMS-bakken. Er is absoluut wat met die bakken aan de hand, maar helaas heeft de marktwerking geleid tot een onbehoorlijk effect op de prijs.

Gelukkig zijn er TTSH en de Hornet voor mensen die de ervaring willen zonder de lichte portemonnee.

Geen zin in ebay.......net wel gekeken en de laatste daar ging weg voor 6600 euro...

Ow ja.....sexy hoor een 2600.....heb zelf een TTSH en vraag mezelf weleens af hoeveel/weinig het verschilt.
Keertje daten?

Daar ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Keertje daten is prima ;)

Jij zit in Rotterdam, daar kom ik eens in de zoveel tijd langs....kan je een gil geven als ik weet dat ik er heen ga.
Ik zit in Loosdrecht, kom je daar weleens in de buurt?

Heb zelf geen camera, kan wel audio opnemen:)

Jij zit in Rotterdam, daar kom ik eens in de zoveel tijd langs....kan je een gil geven als ik weet dat ik er heen ga.
Ik zit in Loosdrecht, kom je daar weleens in de buurt?

Heb zelf geen camera, kan wel audio opnemen:)

Niet om jullie een date uit handen te slaan, maar ik heb een 2600 in Rotterdam staan.

Niet om jullie een date uit handen te slaan, maar ik heb een 2600 in Rotterdam staan.

CDK ook....:okdan:

Maar het maakt op zich het verhaal wel leuker, want dan heb je meer flavours.

Back