Mensen uit Utrecht en omstreken...

ik ben die webprogrammeur... sommige mensen zien mij echt als een geek om de een of andere reden ;)

Ik ben er ook... 20:00 cafe de stad.

johnnybusca.jpg

Ik zal er ook zijn :) profiterend van de goedheid van andere mensen mehehe tnx stik

misschien dat ik ook nog wel even langskom... ik kom toch elke dag in utrecht
plus ik ben gestopt met :peukie: , dus dat betekent meer :biertje: en zeker meer ... eh... -waar is de blowsmile?-

yep eindelijk weer internet!!! de 20ste yep dat is perfect rond 8uur ben ik er ook!

Beter....

Het is niet zo dat we om 20:00 uur binnen zijn en dan na een kwartiertje weer weg zijn... Zal ik een 606 meenemen om op de tafel / bar voor ons te leggen om zo duidelijk te maken dat wij nerds zijn.. :)

p.s. Ik voel trouwens een volgende thread opkomen..." Mensen uit Antwerpen en omstreken..." drie keer raden welke twee personen daar ook aanwezig zijn... Justum!

Utrecht is goed te doen, mischien dat ik ook nog wel even langshobbel.

Misschien dat ik ook ff langs kom hobbelen. ff kijken of ik tijd vrij kan maken.
Later op de avond ben ik iig hier te vinden.
DJ Tiga in tha house!

Ik zal de 606 meenemen... p.s. Dit is mijn telefoonnummer.. Als ik er om 20:00 uur nog niet ben, dan moet iemand me maar eventjes bellen.... 06-5******1 (aan je knappe jonge zusje geven mag ook natuurlijk ;))

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zal de 606 meenemen... p.s. Dit is mijn telefoonnummer.. Als ik er om 20:00 uur nog niet ben, dan moet iemand me maar eventjes bellen.... 06-5******1 (aan je knappe jonge zusje geven mag ook natuurlijk ;))

mag ik het nummer ook aan mijn broer van 200kg die Bubba heet geven? ;)

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door olafmol
mag ik het nummer ook aan mijn broer van 200kg die Bubba heet geven? ;)
Bubba!!!!!! Is dat jouw broer!!!! Vet! Kleine wereld!
Ik weet nog dat we samen naar Meerdijk gingen en daar toen het NK duivenparkeren zagen, waar Jantje van Dries toen in 15 seconden 19 duiven kon parkeren... Ongelooflijk, ik ben nog steeds met Bubba eens dat de scheidsrechter wel een fout maakte toen ie besloot dat duif 19 goed stond. Anders was het gelijk met Theo Peeters... Helaas de tweede prijs naar Friesland, Jantje zal het zwaar krijgen volgend jaar. Doe hem de groeten! Die malle Bubba..... Wat een fijne man!

Ik weet nog dat we samen naar Meerdijk gingen en daar toen het NK duivenparkeren zagen, waar Jantje van Dries toen in 15 seconden 19 duiven kon parkeren... Ongelooflijk, ik ben nog steeds met Bubba eens dat de scheidsrechter wel een fout maakte toen ie besloot dat duif 19 goed stond. Anders was het gelijk met Theo Peeters... Helaas de tweede prijs naar Friesland, Jantje zal het zwaar krijgen volgend jaar. Doe hem de groeten! Die malle Bubba..... Wat een fijne man!

hij is inderdaad VET!

whahahahah dit gaat te ver, dit gaat gewoon te ver :D het gaat gezellig worden vanaaf :D

Origineel geplaatst door STicKX
whahahahah dit gaat te ver, dit gaat gewoon te ver :D het gaat gezellig worden vanaaf :D

volgens mij verkopen ze ook wijnballen achter de bar..... moet je wel het geheime teken geven!

Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij verkopen ze ook wijnballen achter de bar..... moet je wel het geheime teken geven!

welks was deze ook al weer?

3x op je neus drukken en een rondje draaien toch?

Back