GuidoR
Turning knobs, heating pads
bier op donderdag is idd erg ok 
ik ben trouwens die gast die erg jong is

ik ben trouwens die gast die erg jong is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

, dus dat betekent meer
en zeker meer ... eh... -waar is de blowsmile?-
)Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zal de 606 meenemen... p.s. Dit is mijn telefoonnummer.. Als ik er om 20:00 uur nog niet ben, dan moet iemand me maar eventjes bellen.... 06-5******1 (aan je knappe jonge zusje geven mag ook natuurlijk)

Bubba!!!!!! Is dat jouw broer!!!! Vet! Kleine wereld!Origineel geplaatst door olafmol
mag ik het nummer ook aan mijn broer van 200kg die Bubba heet geven?![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bubba!!!!!! Is dat jouw broer!!!! Vet! Kleine wereld!
Ik weet nog dat we samen naar Meerdijk gingen en daar toen het NK duivenparkeren zagen, waar Jantje van Dries toen in 15 seconden 19 duiven kon parkeren... Ongelooflijk, ik ben nog steeds met Bubba eens dat de scheidsrechter wel een fout maakte toen ie besloot dat duif 19 goed stond. Anders was het gelijk met Theo Peeters... Helaas de tweede prijs naar Friesland, Jantje zal het zwaar krijgen volgend jaar. Doe hem de groeten! Die malle Bubba..... Wat een fijne man!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bubba!!!!!! Is dat jouw broer!!!! Vet! Kleine wereld!
Ik weet nog dat we samen naar Meerdijk gingen en daar toen het NK duivenparkeren zagen, waar Jantje van Dries toen in 15 seconden 19 duiven kon parkeren... Ongelooflijk, ik ben nog steeds met Bubba eens dat de scheidsrechter wel een fout maakte toen ie besloot dat duif 19 goed stond. Anders was het gelijk met Theo Peeters... Helaas de tweede prijs naar Friesland, Jantje zal het zwaar krijgen volgend jaar. Doe hem de groeten! Die malle Bubba..... Wat een fijne man!
het gaat gezellig worden vanaaf 
Origineel geplaatst door STicKX
whahahahah dit gaat te ver, dit gaat gewoon te verhet gaat gezellig worden vanaaf
![]()
Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij verkopen ze ook wijnballen achter de bar..... moet je wel het geheime teken geven!