Mensen uit Utrecht en omstreken...

hoe weet jij dat nou?!?!?!?!

zow

binnenkort volledig fotoverslag met o.a. Craz zet zanger skik aan tot het verwijderen van drummer t.b.v. drumcomputer

nieuwe meet & greed

nieuwe meet & greed

tijd voor een nieuwe meet & greed ,...
een kleine pre - synth forum meeting
gebeurdt diit ook in r dam / adam / d haag / ehoven /..........?
nou c-ya ron

Attachments

• map_wijk bijd...gif
    map_wijk bijd...gif
    22,8 KB · Bekeken: 103
olafmol had het onlangs nog over een pintje drinken in Utrecht.. Daar heb ik wel weer zin in.

mijn stamkroeg cafe de stad is natuurlijk de uitgelezen lokatie...daar kijken ze niet raar op van een TR606 in de spoelbak....misschien kunnen we zelfs nog wel een aangepast muzikaal programma erdoor rammen aldaaro!

Origineel geplaatst door olafmol
mijn stamkroeg cafe de stad is natuurlijk de uitgelezen lokatie...daar kijken ze niet raar op van een TR606 in de spoelbak....misschien kunnen we zelfs nog wel een aangepast muzikaal programma erdoor rammen aldaaro!
Is goed! Een keertje door de week op een woensdagavond of zo? Ik schreeuw maar wat?! Woensdagavond 27 april?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Is goed! Een keertje door de week op een woensdagavond of zo? Ik schreeuw maar wat?! Woensdagavond 27 april?

ik kan dan wel! maar misschien is de donderdagavond zelfs nog beter? is toch altijd ietsje drukker her en der en dat komt de sfeer alleen maar ten goede....ik schreeuw dus ook nog : donderdag 28 april!

Origineel geplaatst door olafmol
ik kan dan wel! maar misschien is de donderdagavond zelfs nog beter? is toch altijd ietsje drukker her en der en dat komt de sfeer alleen maar ten goede....ik schreeuw dus ook nog : donderdag 28 april!
Donderdag 28 april 2005 - Utrecht!
staat er in mijn agenda!​

Mooi! Ik kom meteen na mijn werk, meteen ff wat happen en dan biertjes! Ik neem wel een tandenborstel en een schone onderbroek mee, mocht ik de trein weer eens missen!

Gegroet!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door etaoin
Ehm...??
Dank je.... foutje!

28 april dus!

28 april dus

28 april dus

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dank je.... foutje!

28 april dus!

kan deze post op de front - HOME - page geplaatst worden ,....
zodat de meeste sf members het kunnenlezen/zien / ruiken /proeven ....
:halleluja

goed idee

goed idee

Origineel geplaatst door bliepertronic
hmm, lijkt me leuk!
kunnen we dan niet beter in the music house afspreken??
iedereen dan zijn/haar eigen drank meenemen!!

goed idee ik ben martijn alvast oftie wayt pilsjes ....kan koud zetten ,..jottum

Wij zitten in ieder geval rond 20.00 uur in cafe de stad. Was de vorige keer ook gezellig! Wat iedereen daarvoor of tijdens doet moet hij of zij zelf weten! :)

ik ben er helemaal bai...zal es vragen of ze the greatest sintiesaizerhits ov vangelies willen draai n:D

Back