Trouwen of gear houwen

Origineel geplaatst door sander
Ach die gearlist van jou is toch niet interessant :D

Haha, tis dus toch een 'verlengstuk' zo'n gearlist. :D

Alle gear verkopen en dan samen gezellig op de bank 's avonds GTST kijken ?

'k Dacht het niet he!

Mijn vriendin snapt ook niet precies waar ik nou mee bezig ben, maart accepteert het wel. En zo hoort
het ook. Andersom zijn er ook door jou dingen te accepteren, moet je ook niet over zeuren.

En geen geld voor de bruiloft? Man, je kunt tegenwoordig zelfs al gratis trouwen!!!
Geen heisa voor zo'n papieren formaliteit.....

tja dit dilemma heb ik net meegemaakt. Wat ik dus heb gedaan is:

DUMPEN DIE ZOOI !!!

het waren wel geen synths maar het was die gare pc van me. DIe moest opnieuw geinstalld worden. Was ik dus druk mee bezig. virus scanner ook enzo. vond ze niet leuk omdat ze toevallig toen iets niet zo leuks had meegemaakt. dan stopt het bij mij gelijk.

Vintage vrouw vs vintage gear

Vintage vrouw vs vintage gear

Een vrouw met dergelijke vernederende eisen kan per definitie
alleen de droomvrouw van een masochist zijn.
Conclusie: laat je eens goed nakijken.

Een leuke meid kan je altijd nog tegenkomen, al is het beter dat dit
niet gebeurt (R blijft dan niets meer te dromen over).
Maar je spullen zullen altijd worden vervangen door slechtere modellen
& later kostbare vintage synths blijken, die graag door oversized geklede
ex-ghettobewoners of hun blanke middleclass imitatoren voor exorbitante
bedragen worden gecollectionneerd. De vorige zin wordt overigens dit jaar
in het Grotte Dikkethee van de Nedelanse Taal opgenomen-begin vast met oefenen.
Waar was ik. Van deze bedragen is het met gemak mogelijk stil te gaan leven
in een harem vol met jong grut met kaalkut. Yummie. Met behoud van zwembad
en spiegel (rookglas) boven de Maxi-Au-Ping; voor wie het slim speelt zelfs met
behoud van uitkering of alimentatie.

Kortom de rechtgeaarde holbewoner kiest eerst voor het mannenspeelgoed en
daarna pas voor het wijf -er zijn wel moeilijkere keuzen in het leven-,

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door bikkel
Ik zou haar billen gebruiken als primitieve djembees.

:{ pets...

Haal NU een nieuwe synth voor me:luv: :duivels:

Daarom ben ik met een vent getrouwd. Ideale mix. EN de ware, EN spullen mogen houden.

hoeveel vrouwen zijn er nu hier actief, op anderhalfduizenfd leden of zoiets!!!!! LEER nu eens n keer, for gods sake! pleaze, pleaze!..

Re: Vintage vrouw vs vintage gear

Re: Vintage vrouw vs vintage gear

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
-er zijn wel moeilijkere keuzen in het leven-,

ISPdeRuiter

amen, amen, ..:gaap: :biertje:

Zucht zucht, weer zo'n vraagstuk die imho geen hout snijdt. Ik bedoel, welke vrouw zal dat nu weer eisen. Ze zal een kerel alleen maar koeler vinden met meer gear.

Topic die straks door een vrouwke wordt gestart hier:
Kiezen, trouwen of winkelen?

waarom moet dat trouwen altijd..
tis 1x leuk dan niet meer.. je kan toch net zo goed niet trouwen en daarna gewoon een normaal feestje organiseren..waarom moet het groot zijn?? :erm:

met die apparatuur kan je later tenminste nog wat doen..

met alle respect voor de vrouwen, maar dan maar wat minder... ik zou dat soort dingen niet "opgeven" om een feestje te bekostigen

Origineel geplaatst door omiel
Heel de zooi verkopen!

Apparatuur kan je later nog altijd weer terug kopen, de vrouw van je dromen niet.

Wat een onzinnige discussie!!!!!!

Als de vrouw in kwestie verwacht dat je je apparatuur verkoopt (iets waar wij hier toch bloed zweet en tranen voor gewerkt hebben om bij elkaar te krijgen), kan het niet de vrouw van je dromen zijn! Want de vrouw van je dromen accepteert je toch zoals je bent!!??? Dus ook met je rare hobbies!

Eric

(pfff ik ga gauw weer wat echte synth threads opzoeken!!!)

Na ElisabethTaylor een tijdje gevolgd te hebben weet ik dat de wraak van de Here betreffende echtbreuk uitblijft (anders was onze beste Liz al 6 keer geroosterd), en dat alle poespas over eeuwig dit en eeuwig dat misschien van toepassing was toen mensen nog maar maximaal 50 of 60 jaar oud werden. Elkweg, trouwen? Voor de wet, okee. Het wilde feest met alle rompslomp waarvoor je mensen gaat betalen die je niet eens kent - en dat ten koste van m'n gear - never nooit niet dus. Mijn huidige 'vrouw' (zit er al 5 jaar aan vast, dus ik zie 't niet meer echt veranderen) trekt zich er weinig van aan en pretendeert ook geen connaiseuse qua muziek te zijn (hoor d'r maar eens zingen, of eigenlijk liever niet -

*STOMP*

"sorry schat! grapje!"

in ieder geval, ik mag mijn hobby houden, zolang ik maar ook tijd aan haar besteed. Ik ben van plan mijn eerste genetische afstammelingen (hoe ze dan ook mogen uitpakken, vrouw, man, vraagteken) de edele const van het musiceren bij te brengen, wat mij dan vervolgens gerechtigd om een Nord Electro aan te schaffen en een grappig monosyntje met genoeg knopjes om ze bezig te houden (of een goede stagepiano ipv de Electro - ik heb 't op een brak orgel moeten leren), plus een buts cd's van Stevie Wonder en een hoop jazz. Eerst fatsoenlijke muziek leren, en dan pas zich laten vergooien aan de plastic popmuziek, hoe goed en glad deze dan ook geproduceerd mag zijn.

Trouw je toch niet, je woont waarschijnlijk toch al samen, dus of je nauw wel of niet getrouwd bent, maakt dan ook niet meer uit. Als ik ooit zou trouwen(lijkt me heel sterk) dan wel onder huwelijkse voorwaarden, aangezien 4 van de 5 huwlijken op een scheding uitlopen en dan hoef je tenminste niet de helft van je kapitaal af te staan.

Nieuwe formulering

Nieuwe formulering

Moet je trouwen met de vrouw van je nachtmerries, ook als deze je
een bijzonder goedgeoutilleerde studio aanbiedt incluis een wilde "da
house warming party". Je hoeft geen cent neer te leggen en alles wordt
je eig&dom maar je weet.....naast de vrouw van je nachtmerries zul je
nooit meer kunnen slapen ?

Wederom een zéér wezenlijke bijdrage van
ISPdeRuiter

Hmmmmm,

Hmmmmm,

Een makkelijk ja of nee ken ik nie geven; hangt er toch wel een BEETJE van af:
'Moet' je alles verkopen alleen maar omdat zij het saai, danwel irritant vindt, dan:
F**K the *%@##^~ !!
Is het alleen maar om het bruiloftsFEEST te bekostigen:
DON'T B STUPID => NIET doen dus!!
Is het echter om ermee "rond" te komen, en als je 't niet zou doen, kun je niet trouwen & leven:
Verkopen die zooi! (zou IK dan doen, ben ik bang..)

Samenvattend: Als het alleen maar over smaak (of ALLEEN 't feest) zou gaan: NO WAY!
Als 't over "leefbaarheid" (***-woord!!) gaat: oowwkeeee... =(

MAAR dan hebben we het hier uiteraard over een TOPWIJF!!!!!!!!:{

..en ik ben bang dat ik 't ooit zal 'moeten' verkopen (was iets met roze bril..)

Back