bambamstudio
Certified MoogPro
Jolanda is wel wat gewend Wouter 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Naar het synthforum.nl pre meeting op Donderdag 13 maart in café de Baron aan de kleine Berg 26 in Eindhoven komen tot nu toe:
BamBam
Bikkel
Fuse
JohnnyBusca
Knaller
Redje
Origineel geplaatst door dbXposed
Om effe op dat ontmoeten door te gaan. Ik weet niet of er al zoiets als een landelijke 'ontmoetingsdag' bestaat?
Ik werk in een café in den bosch (de Boulevard), en we hebben een hele leuke zaal. Voor mij geen punt om die een dag vrij te houden (ligt eraaan welke dag) voor wat synthnerds. Dit natuurlijk kostenloos als we voldoende mensen op de been weten te krijgen. Ik denk dan ook aan een jamsessie ofzo...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hangt even van m'n tijd af. In Den Bosch was het gezellig, zal in Eindhoven ook wel zijn
--------------------------------
Okay, knipt er maar weer uit. Donderdag zit ik wel voor zaken langs de route eindhoven, maastricht, maar eindig ik in Breda. Zie me niet om 2300 uur weer naar Eindhoven rijdenj. Een volgende keer.

Origineel geplaatst door fuse
Valt me op dat de belgen nog niets van zich hebben laten horen.
Antwerpen?
Brussel?
Allee, da's toch zo moeilijk nie!
Ge kent toch met z'n allen een pintje gaan vatten of nie!?![]()

Origineel geplaatst door bambamstudio
heheh gewoon komen greatmuffin![]()

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Kom ik na twaalven aan is iedereen al naar huis... hmmz... Volgende keer Marc![]()

Origineel geplaatst door Hover
Volgens mij gebruik je een foute kalender hoor ... de 13de is over een paar dagen![]()

Ik zie Pjotr voortaan vaker dan mijn eigen moeder.... Misschien moet ik een hobby gaan zoeken...Origineel geplaatst door bambamstudio
Pjotr is ook aan de lijst toegevoegd![]()