Mensen uit Eindhoven en omstreken...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wie mogen we nog meer aan deze lijst toevoegen?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Naar het synthforum.nl pre meeting op Donderdag 13 maart in café de Baron aan de kleine Berg 26 in Eindhoven komen tot nu toe:

BamBam
Bikkel
Fuse
JohnnyBusca
Knaller
Redje

Origineel geplaatst door dbXposed
Om effe op dat ontmoeten door te gaan. Ik weet niet of er al zoiets als een landelijke 'ontmoetingsdag' bestaat?
Ik werk in een café in den bosch (de Boulevard), en we hebben een hele leuke zaal. Voor mij geen punt om die een dag vrij te houden (ligt eraaan welke dag) voor wat synthnerds. Dit natuurlijk kostenloos als we voldoende mensen op de been weten te krijgen. Ik denk dan ook aan een jamsessie ofzo...

volgens mij kan jet beste hier een nieuw draadje voor aanmaken :)

ontopic:

helaas eindhoven is net iets te ver ;)

Valt me op dat de belgen nog niets van zich hebben laten horen.

Antwerpen?

Brussel?

Allee, da's toch zo moeilijk nie!
Ge kent toch met z'n allen een pintje gaan vatten of nie!? ;)

Hangt even van m'n tijd af. In Den Bosch was het gezellig, zal in Eindhoven ook wel zijn ;)

--------------------------------
Okay, knipt er maar weer uit. Donderdag zit ik wel voor zaken langs de route eindhoven, maastricht, maar eindig ik in Breda. Zie me niet om 2300 uur weer naar Eindhoven rijdenj. Een volgende keer.

Laatst gewijzigd:
Ik zou er graag bij zijn, maar ik heb vrijdag een zware nacht aangezien ik naar de nacht van de wansmaak in de antwerpse cinema ga (een hele nacht "foute" films kijken) en zaterdag naar een concert in tivoli van Jurassic 5.

Maar veel plezier in ieder geval !

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hangt even van m'n tijd af. In Den Bosch was het gezellig, zal in Eindhoven ook wel zijn ;)

--------------------------------
Okay, knipt er maar weer uit. Donderdag zit ik wel voor zaken langs de route eindhoven, maastricht, maar eindig ik in Breda. Zie me niet om 2300 uur weer naar Eindhoven rijdenj. Een volgende keer.

heheh gewoon komen greatmuffin :)

Origineel geplaatst door fuse
Valt me op dat de belgen nog niets van zich hebben laten horen.

Antwerpen?

Brussel?

Allee, da's toch zo moeilijk nie!
Ge kent toch met z'n allen een pintje gaan vatten of nie!? ;)

Aangezien ik deze donderdag helaas niet in Eindhoven geraak ga ik eens ff nadenken om een gelijkaardig initiatief op poten te zetten in het verre België (Hover heeft weeral heimwee en 'tis nog maar maandag =(

Ik maak wel een nieuwe thread hierover :)

jip denk ut wel ja. Ik ga wel al 11 uur weer naar tilbabwe

heheh gewoon komen greatmuffin :)

Kom ik na twaalven aan is iedereen al naar huis... hmmz... Volgende keer Marc ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Kom ik na twaalven aan is iedereen al naar huis... hmmz... Volgende keer Marc ;)

Volgens mij gebruik je een foute kalender hoor ... de 13de is over een paar dagen :D

Origineel geplaatst door Hover
Volgens mij gebruik je een foute kalender hoor ... de 13de is over een paar dagen :D

Omdat Belgische heren wat minder slim zijn dan de in Nederland geboren en getogen homo sapiens zal ik het ietsjes verduidelijken: Als ik na 11 uur klaar ben op de desbetreffende dag moet ik een rotend rijden naar Eindhoven. Tegen die tijd, na 12 uur middernacht, wanneer het officieel alweer een dag later is volgend de kalender, is iedereen waarschijnlijk alweer thuis. En als Remy in het cafe zitten om in mezelf te praten over synths is niet aan te raden. De cafébaas zal denken dat ik knetter ben en ik beland dan in het gesticht... Hoop dat ik duidelijker ben nu :W

Ja, mensen... als rechtgeaarde "pain-in-the-you-know-what..." moet ik me toch ff mengen hier in.

Dan ga ik dus zaterdag e.e.a. aan gear ophalen in Eindhoven, en dan schijnt het feest al lang voorbij te zijn??!@!!

Shoot!! ;)

Pjotr is ook aan de lijst toegevoegd :)
Ik zie Pjotr voortaan vaker dan mijn eigen moeder.... Misschien moet ik een hobby gaan zoeken... :)

Een ding is wel zeker... Het wordt weer gezellig!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back