Marco Bailey and Tom Hades - F16.welke track zit op 35 minuten?
Thnx!Lekkere mix trouwens, zit m vanaf begin te luisteren tijdens me werk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marco Bailey and Tom Hades - F16.welke track zit op 35 minuten?
Thnx!Lekkere mix trouwens, zit m vanaf begin te luisteren tijdens me werk!
Bericht door een moderator:
SVP alle DJ-mixes in één thread. Thread van wauxar toegevoegd aan deze.

Ik ben het hier niet zo mee eens.....
Dit noem je toch geen dj mix?? Iedereen kan mixen met DisAbleton.....
Weet je wat flikker deze thread maar dicht.
![]()
Ik ben het er ook niet mee eens dat ik in deze DenDerthread zit… veelste puristisch
Btw, ik heb niets tegen puristen, ben er zelf ook eentje, maar heb wel wat tegen kortzichtige gasten.
Wat boeit het of een mix gemaakt is met ableton. Dit is zelfs niet eens live opgenomen, ik heb alles in elkaar geschoven en achteraf de toonregeling gedaan, dat maakt het zeker nog erger ofnieh ?
Dus als je niet van “Dj”mixen houdt , gemaakt in ableton, check het dan zeker niet…..

kijk, als je nou op het podium je voorgeprogrammeerde Ableton-mix staat af te spelen, dan ben je wel een beetje een lamer ja...
maar een DJ-mixje met ableton oid in elkaar zetten is niks mis mee. Heeft ook wel iets, lekker alles perfectioneren met automation-lijntjes e.d.
Het gaat erom hoe het klinkt... zolang je het live maar wel "echt" doet vind ik![]()

Bericht door een moderator:
SVP alle DJ-mixes in één thread. Thread van wauxar toegevoegd aan deze.

Ik vind het gewoon leuk om soms 3 of 4 tracks door elkaar heen te laten lopen en dan proberen zo vloeiend mogelijk over te laten lopen.. achteraf automation toepassen etc. Dat het eigenlijk een soort collage wordt ofzo..
Dit is dus zeker niet voor onstage, dan ben je idd niet goed bezig...
Deze mix heb ik gemaakt voor een internet radiostation en dacht; ik deel het met nog meer mensen, misschien vindt men dit wel leuk voor in de auto of voor op de Ipod....
Dan is het jammer dat dit belandt in een thread van iemand van de puristenpolitie die dan zo triest reageert, maar misschien als hij wat verder ontwikkeld is, zal hij dat kunnen begrijpen/inzien. Waarschijnlijk heeft hij nog een lange weg te gaan![]()
my 2 cents,..Ah nieuwe regel op het forum short? Of had je zin om ff wat aan elkaar te plakken.
Trouwens, heb je deze threads ook met ableton aan elkaar geplakt?![]()