[djmixes] DoorDenDerenDanMaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
SVP alle DJ-mixes in één thread. Thread van wauxar toegevoegd aan deze.

Ik ben het hier niet zo mee eens.....

Dit noem je toch geen dj mix?? Iedereen kan mixen met DisAbleton.....

Weet je wat flikker deze thread maar dicht.

:slotje:

Ik ben het er ook niet mee eens dat ik in deze DenDerthread zit… veelste puristisch ;)
Btw, ik heb niets tegen puristen, ben er zelf ook eentje, maar heb wel wat tegen kortzichtige gasten.
Wat boeit het of een mix gemaakt is met ableton. Dit is zelfs niet eens live opgenomen, ik heb alles in elkaar geschoven en achteraf de toonregeling gedaan, dat maakt het zeker nog erger ofnieh ?
Dus als je niet van “Dj”mixen houdt , gemaakt in ableton, check het dan zeker niet…..

Ik ben het hier niet zo mee eens.....

Dit noem je toch geen dj mix?? Iedereen kan mixen met DisAbleton.....

Weet je wat flikker deze thread maar dicht.

:slotje:

Ik ben het er ook niet mee eens dat ik in deze DenDerthread zit… veelste puristisch ;)
Btw, ik heb niets tegen puristen, ben er zelf ook eentje, maar heb wel wat tegen kortzichtige gasten.
Wat boeit het of een mix gemaakt is met ableton. Dit is zelfs niet eens live opgenomen, ik heb alles in elkaar geschoven en achteraf de toonregeling gedaan, dat maakt het zeker nog erger ofnieh ?
Dus als je niet van “Dj”mixen houdt , gemaakt in ableton, check het dan zeker niet…..

Mixen met ableton is voor looser en sukkels....

Mod, kun je mijn software abletonmix niet een eigen thread geven hier in "Algemeen".
Het is zo zonde dat die mix in een thread van zo'n trieste gast terecht is gekomen.

jezus Dender, doe niet zo debiel. Ik vind het idee van een abletonmix ook minder, maar het gaat mij gewoon om het luisteren van de muziek. Hij heeft toch gewoon tracks geselecteerd en daarvan een geheel gemaakt. Hij zegt toch ook dat het in Ableton heeft gedaan.

Trouwens, ik noemde het een djmix, hijzelf noemde het een mix, meer niet. Ik luister liever een livegemixte djset, dan een abletonmix, maar erg kansloos ben je wel, Dender.

kijk, als je nou op het podium je voorgeprogrammeerde Ableton-mix staat af te spelen, dan ben je wel een beetje een lamer ja...

maar een DJ-mixje met ableton oid in elkaar zetten is niks mis mee. Heeft ook wel iets, lekker alles perfectioneren met automation-lijntjes e.d. :o:

Het gaat erom hoe het klinkt... zolang je het live maar wel "echt" doet vind ik :)

kijk, als je nou op het podium je voorgeprogrammeerde Ableton-mix staat af te spelen, dan ben je wel een beetje een lamer ja...

maar een DJ-mixje met ableton oid in elkaar zetten is niks mis mee. Heeft ook wel iets, lekker alles perfectioneren met automation-lijntjes e.d. :o:

Het gaat erom hoe het klinkt... zolang je het live maar wel "echt" doet vind ik :)

Ik vind het gewoon leuk om soms 3 of 4 tracks door elkaar heen te laten lopen en dan proberen zo vloeiend mogelijk over te laten lopen.. achteraf automation toepassen etc. Dat het eigenlijk een soort collage wordt ofzo..
Dit is dus zeker niet voor onstage, dan ben je idd niet goed bezig...
Deze mix heb ik gemaakt voor een internet radiostation en dacht; ik deel het met nog meer mensen, misschien vindt men dit wel leuk voor in de auto of voor op de Ipod....
Dan is het jammer dat dit belandt in een thread van iemand van de puristenpolitie die dan zo triest reageert, maar misschien als hij wat verder ontwikkeld is, zal hij dat kunnen begrijpen/inzien. Waarschijnlijk heeft hij nog een lange weg te gaan :dj:

Bericht door een moderator:
SVP alle DJ-mixes in één thread. Thread van wauxar toegevoegd aan deze.

Ah nieuwe regel op het forum short? Of had je zin om ff wat aan elkaar te plakken.
Trouwens, heb je deze threads ook met ableton aan elkaar geplakt? ;)

-C-

Ik vind het gewoon leuk om soms 3 of 4 tracks door elkaar heen te laten lopen en dan proberen zo vloeiend mogelijk over te laten lopen.. achteraf automation toepassen etc. Dat het eigenlijk een soort collage wordt ofzo..
Dit is dus zeker niet voor onstage, dan ben je idd niet goed bezig...
Deze mix heb ik gemaakt voor een internet radiostation en dacht; ik deel het met nog meer mensen, misschien vindt men dit wel leuk voor in de auto of voor op de Ipod....
Dan is het jammer dat dit belandt in een thread van iemand van de puristenpolitie die dan zo triest reageert, maar misschien als hij wat verder ontwikkeld is, zal hij dat kunnen begrijpen/inzien. Waarschijnlijk heeft hij nog een lange weg te gaan :dj:

Helemaal mee eens!

:dubbel::dubbel:volgens mij heeft Dender 36 potten bier op, hij typt zelfs met dubbele tong. :doei:

Goed,. als we dan toch loos gaan,.. :duivels: my 2 cents,..

Ga gewoon lekker muziek maken jongens,.

Ik bedoel,..
Muziek die je niet zelf hebt gemaakt aan elkaar plakken is in mijn optiek best wel lame op zich,.. Vooral op een synthforum,..Of je dat nou met stanton of met ableton doet boeit dan niet zo lijkt me.

Maar dat heb ik al met loopbased muziek die volgepropt zit met andermans samples,.

Andermans veren enzo,..

Ah nieuwe regel op het forum short? Of had je zin om ff wat aan elkaar te plakken.
Trouwens, heb je deze threads ook met ableton aan elkaar geplakt? ;)

Ja, met Ableton geplakt, helaas wel een gekraakte versie, zit nog de beruchte DenDer-bug in. ;)

Nee, DJ-dingen willen we van het forum houden, maar om nou zo'n mix meteen weg te flikkeren is ook wat cru. Dus bedacht dat we een draadje open laten in discussie algemeen om die mixes kwijt te kunnen. Themadraadje waar iedereen zijn abletonmix, maar ook een "echte" mix kwijt kan.

Trouwens, mensen die onderscheid willen maken tussen Ableton en een "echte" mix, verwijs ik gaarne naar de daarvoor ingerichte DJ-forums. :)

Duss..

Laatst gewijzigd:
Enuuuh, is leuk dat alle DJMIX draadjes samen komen, maar doe die van mij er dan ook bij, en pas de titel effe aan. Het was de draad van DenDer, maar de SF polizei heeft er voor gezorgd dat ie niet meer alleen van DenDer is...

ik maak ook af en toe cd'tjes met ableton ook al mix ik liever in het echt... moet ik me daarvoor schamen dan???? ik denk het niet! dan nog kan je mix saai zijn en platen niet bij mekaar passen. als je het wil verprutsen kan het even goed in ableton

wat zijn sommige mensen toch rap op hun ego-pik getrapt zeg!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back