reddread Muzique Plastique Lid sinds 10 juni 2004 Berichten 4.611 Locatie Friesland 28 Maart 2009 #1 Ik heb een filmpje van m'n Roland MKS-7 op youtube gezet. Vanmiddag weer eens lekker mee zitten pielen. enjoy
Ik heb een filmpje van m'n Roland MKS-7 op youtube gezet. Vanmiddag weer eens lekker mee zitten pielen. enjoy
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.786 Locatie G'chem 28 Maart 2009 #2 Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused:
Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused:
Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 28 Maart 2009 #3 Klinkt lekker!
reddread Muzique Plastique Lid sinds 10 juni 2004 Berichten 4.611 Locatie Friesland 28 Maart 2009 #4 RockSteadyBeat® schreef: Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused: Zie meer... ach, ik was gewoon voor de lol wat aan het pielen en bedacht op een gegeven moment dat ik er wel een filmpje van kan maken. tis meer voor het idee.
RockSteadyBeat® schreef: Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused: Zie meer... ach, ik was gewoon voor de lol wat aan het pielen en bedacht op een gegeven moment dat ik er wel een filmpje van kan maken. tis meer voor het idee.
Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 28 Maart 2009 #5 RockSteadyBeat® schreef: Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused: Zie meer... Hey RSB, niet zo muggeziften he Ik heb dat ook weleens, heb ik wat in elkaar geflanst en heb ik echt geen zin om dat nogeens netjes op te nemen of zo.
RockSteadyBeat® schreef: Het is een vette bak, alleen waarom heb je niet even het geluid op je geluidskaart opgenomen en dan ff der onder gezet. :confused: Zie meer... Hey RSB, niet zo muggeziften he Ik heb dat ook weleens, heb ik wat in elkaar geflanst en heb ik echt geen zin om dat nogeens netjes op te nemen of zo.