Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of onze collegae uit Oostenrijk. :)

kuf_showroom2.jpg

kijk nou! echte synthesizers :duivels:

Nee dat zijn veredelde keyboards voor boerenlullen die denken dat ze met synthese bezig zijn.
En dan vervolgens een beetje aan de cut-off en resonance gaan zitten draaien.

:duivels:

upgradez.jpg

nou daar moeten we even een plaatje van maken natuurlijk hehe

3420879303_3496a75b58.jpg

Attachments

• buchla.jpg
    buchla.jpg
    205,6 KB · Bekeken: 88
Meet & Greet your musical destiny

3421812512_d3fd74b6b0.jpg

Attachments

• meet&greet.jpg
    meet&greet.jpg
    197,1 KB · Bekeken: 84
@DenDer:
Ik schrijf weinig, maar ik lees het forum elk dag. Natuurlijk heeft niet ieder draadje mijn interesse, maar ik hoef ze ook niet allemaal te lezen. Overigens gebruik ik ook regelmatig de zoekfunctie. Dus: ja, ik vind het forum leuk.

@Bass
Jij vroeg je een paar bladzijden terug af hoe het kwam dat mensen zonder synthesizer lid kunnen worden van dit forum. Ik beken: ik voel mij aangesproken, want ik heb (nog) geen synthesizer en geen VST's. Dat neemt niet weg dat de eerste mijn interesse hebben. En daarmee heb je ook direct de reden van mijn lidmaatschap. Is dat slecht? Ik meen van niet, maar het antwoord op die vraag hangt af van het normen- en waardenkader dat je hanteert. Het is dankzij dit forum dat ik ondertussen wel monitorspeakers heb aangeschaft en op het punt sta een pre-amp voor m'n microfoon te kopen. Zonder de lezenswaardige berichten op dit forum en jullie leuke en opbouwende kritiek op mijn inzending voor de muziekwedstrijd 2008 was dat misschien heel anders gelopen. Een MPC komt er ook nog wel en als ik daarmee heb leren omgaan, dan hoop ik ook mijn eerste hardware synthesizer aan te kunnen schaffen. Maar nieuwe hardware kost veel geld, de ruimte en tijd is zeer beperkt en je moet met alles leren omgaan voordat je verder kijkt naar iets nieuws. Tot die tijd lees ik graag mee en hoop ik dat je me - ondanks mijn arranger-keyboard - wilt gedogen op het forum.:D

En dat is natuurlijk een goed punt ... de nieuwe aanwas. Hoeveel mensen hebben we hier niet al gehad die zijn begonnen met FruityLoops of Reason en, mede door advies van leden van dit forum, hun eerste synth hebben gekocht?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back