Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ring_girl_round_2.jpg

Jamaar RSB je hoeft natuurlijk niet op dit forum te zitten....kan ook niet maar virtueel zitten is net als schijten op een langs vliegende mug...dat geeft troep.....
Dus misschien moet/zou wil kan je accepteren dat er alsnog over SW wordt geouwehoerd.....je weet ik ben ook van de HW maar ik bekijk de SW berichten geeneens......
Rechts boven kan je op de index totale subfora sluiten....en weg is de SW....
maar goed blijft nog steeds leuk dat SF en dat vind jij ook anders had je het na 3 berichten ook wel voor gezien gehouden.......ja toch?

Ik heb ook geen probleem met het feit dat SW nog op dit forum zit.
En ik ga het daar al helemaal niet meer over hebben in deze topic.

Mijn punt uit mijn "jammer,jammer,jammer"-post is dat topics hier
zomaar weer worden dichtgegooid zonder een goede rede.

Wat dus aansluit op de vraag, Hoe leuk vind jij SF.

Dat software verhaal heb ik al lang achter mij gelaten, nu de rest nog .

:baco: Guinness a day keeps the Doc. away

Ik heb ook geen probleem met het feit dat SW nog op dit forum zit.
En ik ga het daar al helemaal niet meer over hebben in deze topic.

Mijn punt uit mijn "jammer,jammer,jammer"-post is dat topics hier
zomaar weer worden dichtgegooid zonder een goede rede.

Dat software verhaal heb ik al achter mij gelaten, nu de rest nog .

Je komt er wel....je SF vrienden helpen je wel de zomer door hoor....:luv:

ik vind een 8 wel meevallen.
Ik zie toch echt een 2. En aangezien we in niet in Duitsland leven is een 2 een laag cijfer.

kvindt altijd jammer dat de vrijheid van de een ( de analogue warrior) ten koste moet gaan van de vrijheid van een ander (digitale nerds)....laat iedereen lekker doen waar ie zin in hebt, SW/HW mac of PC, multitrack recyled to hell and back, livejams en drones, schlager en raperock, gewoon pielen met je FL8 of je analogue roland museum....voor mijn part maak je niet eens muziek. Als je maar een intersesse, of liever nog een fetish, hebt in geluid, synthese en gear vind ik het al best

Zoek liever naar de verbindende factor dan naar de verdelende...

Aldus sprach Septic, destroyer of worlds

Nee jullie snappen hem niet....dat chickie is blond...die twee die ze omhoog houdt is om te onthouden hoe veel tieten ze heeft.....die 8 daarintegen zal wel betrekking hebben op die gladde 8baan....:duivels:

Nou iig 'n dikke 20% was het toch wel enigzins met mij eens.
daar gaat de *ZOEMER*

je kan niet zomaar de opties "JA" en "JA, per direkt aub" bij elkaar optellen... het zijn 2 verschillende keuzes, dus de hoogste in jouw'n voordeel telt dus 12,66%... als er nou gewoon 1 optie met "JA" was geweest dan kon je nu met recht "dikke 20%" zeggen :geslaagd:

dus eigenlijk heb je hiermee, zelfs binnen de analog stemmende freaks, een scism gecreeerd :D

maar goed...

daar gaat de *ZOEMER*

je kan niet zomaar de opties "JA" en "JA, per direkt aub" bij elkaar optellen... het zijn 2 verschillende keuzes, dus de hoogste in jouw'n voordeel telt dus 12,66%... als er nou gewoon 1 optie met "JA" was geweest dan kon je nu met recht "dikke 20%" zeggen :geslaagd:

dus eigenlijk heb je hiermee, zelfs binnen de analog stemmende freaks, een scism gecreeerd :D

Okee laatste ronde!!!8~

Nee jullie snappen hem niet....dat chickie is blond...die twee die ze omhoog houdt is om te onthouden hoe veel tieten ze heeft.....die 8 daarintegen zal wel betrekking hebben op die gladde 8baan....:duivels:

ik vind het zelf nogal genant om altijd maar meteen naar de borsten van een vrouw te kijken, net of een vrouw niets anders is dan een lustobject. vandaar dat ik altijd meteen de schaamstreek fixeer. zo was de 8 me ook opgevallen.
ik zie nu inderdaad dat de dame een bord omhoog houdt. was me nog niet opgevallen.

overigens, back on topic, ik post heir nog wel een beetje, maar eigenlijk staat mijn eerdere mening nog steeds (wordt ook weer bevestigd als ik deze draad helemaal lees): ik vind er neit veel meer aan.
en de veronderstelling dat zoiets zou kunnen komen doordat er al of niet over software wordt gepraat hier, is eigenlijk wel tekenend voor mijn bezwaren.

daar gaat de *ZOEMER*

maar goed...

idd 6
en wat septic zegt ook..Zoek liever naar de verbindende factor dan naar de verdelende...

Dat gezeik om sw/hw hebben we wel weer gehad. Als je je daar al druk om moet maken, dan ga ff lekker in een arm afrikaans landje wonen waar ze kapot gaan van de honger. Maargoed, schijbaar weet rsb van geen ophouden en aangezien je de laatste tijd in meer draadjes je mening iets te grof op tafel moest gooien was eigenlijk de scism op voorhand al duidelijk.

idd 6
en wat septic zegt ook..Zoek liever naar de verbindende factor dan naar de verdelende...

Dat gezeik om sw/hw hebben we wel weer gehad. Als je je daar al druk om moet maken, dan ga ff lekker in een arm afrikaans landje wonen waar ze kapot gaan van de honger. Maargoed, schijbaar weet rsb van geen ophouden en aangezien je de laatste tijd in meer draadjes je mening iets te grof op tafel moest gooien was eigenlijk de scism op voorhand al duidelijk.

Ik ga er niet over door hoor, juliie blijkbaar wel.

Ik poste hier alleen dat ik het jammer vind dat die thread is gesloten.
Dat heeft verder niks met dat SW/HWopSF-verhaal te maken.

Maar blijkbaar wilde jij er nog iets over kwijt?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back