Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Johnnie_Walker.logo.jpg

vs_df1.jpg

hehe, eigenlijk vind ik dat al dat drama het forum alleen maar leuker maakt, behalve als ik er zelf in betrokken ben...

Dat ziet er allemaal lekker uit, heel nobel. Keertje samen borrelen? ;)
Pisco-MISTRAL-NOBEL.jpg

kunststofflessparoodpet.jpg
hhhhmmm

Ook lekker, Calvados. Dit is de beste die ik op dit moment in huis heb, maar die van Ro9 ziet er een stuk spannender uit!

xo.jpg

En ook erg lekker met dit warme weer, zo uit de koelkast:

ouzo12_1l_t2.jpg

Calvados wordt van appelcider gemaakt he.. hoe is dat qua smaak? Lijkt dat op cognac?

Ook lekker is deze:
1593398_4.jpg

Ik heb wel eens een andere Calvados geproefd die grotendeels met peer is gemaakt, maar die was van een ander merk dat ik me nu even niet herinner.

Trouwens, als we dan toch met lekkere drankjes bezig zijn ... ook niet te versmaden, een van mijn favoriete whisky's:

scapa_pernod.jpg

wtf hebben die drankjes met sf te maken????
nog minder dan de soft hard discussie

:dj:

Een drankje tijdens het muziek maken of synthforummen/chatten kan inspirerend werken.

Ik heb wel eens een andere Calvados geproefd die grotendeels met peer is gemaakt, maar die was van een ander merk dat ik me nu even niet herinner.

Trouwens, als we dan toch met lekkere drankjes bezig zijn ... ook niet te versmaden, een van mijn favoriete whisky's:
Dan zal je deze zeker ook wel kennen:
laphroaig_1960_400.jpg

11024_FERNANDES%20GREEN%20PUNCH%201LTR.jpg

:D

Dan zal je deze zeker ook wel kennen:
laphroaig_1960_400.jpg

Ja, die ken ik wel ja. Niet van 1960 overigens, wel de nieuwere. Niet echt mijn ding, ik ben een redelijk beginnende whiskydrinker en de Laphroaig is mij te heftig qua rokerigheid in de smaak. Overigens is mijn schoonvader (groot whiskyliefhebber) een enorme fan van dit merk.

ik wil bij deze even van de gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen over dit ongelooflijke kuttopic kenbaar te maken. Nu is iedereen wel zo'n beetje zwaar offtopic geweest inclusief ikzelf. mag ie nu dicht?

:D:D:D:D

Ooooooh.... kijk nou wa bij mij de hoek om kom rijeeeeee.....

Hertog%20Jan%20039.JPG

En jah... het is hier FAN TAS TISCH!!!

mag ie nu dicht?
:D:D:D:D

Naja zeg, er zitten al genoeg :slotje:'S op draadjes hier.
Deze blijft lekker open hoor :P

Het moet idd weer ontopic gaan, al die bierplaten mogen er wel uit geknikkerd worden denk ik.

Ooooooh.... kijk nou wa bij mij de hoek om kom rijeeeeee.....

laatste:
Geweldige foto! :halleluja
Hier in Ierland weet ik nergens een kroeg/offLicence te vinden waar ze het durfen te importeren ;{

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back