NS?
jaaaaaaaa daaaaaag
of ik wordt opgehaald met een dikke chrysler 300c of met een rolls ben ook zeer tevreden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NS?
jaaaaaaaa daaaaaag
of ik wordt opgehaald met een dikke chrysler 300c of met een rolls ben ook zeer tevreden

Ik vrees dat jij die meeting niet gaat halen zo![]()

Ik ben heel benieuwd naar bv de DSI Mopho, wie neemt die mee?
Ligt wel in de planning maar moet nog even kijken of ik dan kan.En als ik de lijst zo bekijk....komen er ook nog moderators naar de meeting?

Ligt wel in de planning maar moet nog even kijken of ik dan kan.
Als ik kom, neem ik denk ik de TR-808 en TR-909 mee, dan kunnen we gelijk een leuke vergelijkingstest doen tussen de 9090 en 909.![]()

Ik kan evt m'n Nova, KS-rack of JP8080 ofzo mee nemen.
Maar deze 909 is gemodificeerd, gnagna!dat gaat mijn 9090 makkelijk winnen van die bejaarde bak van je....nu nog niet want er zit nog een potmeter op.
![]()

Maar deze 909 is gemodificeerd, gnagna!![]()

Nee, geen blauwe leds. Wel extra click voor bassdrum en snaredrum en pitch voor clap, hihats en rimshot.Bij de 9090 zijn die mods standaard..... enneeeehhhh met blauwe leds alleen kom je er niet.![]()

Aha Miller en Keane, goede bekenden hier in het hoge noorden.In de grote zaal is er techno in de vorm van Surgeon, Damien Keane & Dave Miller.
Dus daar beuken, bij ons freaken!!!
Vette shit heh hey!!!